ברצלונה השלימה הערב (רביעי) את המשחק החסר שלה מהמחזור הראשון עם ניצחון חלק, 0:3 על אלצ'ה מהתחתית, והיא מרוחקת רק חמש נקודות מהפסגה.
אחרי ה-1:1 המביך מול קאדיס, רונלד קומאן העלה הרכב ניסיוני ומוזר מאוד, וזה עלה לו ביוקר. השחקנים שלו התקשו מאוד, מיעטו לסכן את השער ודווקא האורחת הגיעה לשני מצבים גדולים, שרק במזל לא הסתיימו ברשת.
5 צפייה בגלריה
לאו מסי ופרנקי דה יונג
לאו מסי ופרנקי דה יונג
שיתוף פעולה מושלם. לאו מסי ופרנקי דה יונג חוגגים
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
פדרי
(צילום: AP)
במחצית ההולנדי שינה את המערך עם חילוף התקפי, וזה מיד השתלם. לאו מסי, כמעט כרגיל, הפך למנצח על התזמורת וכבש פעמיים, שניהם אחרי בישולים אדירים של מרטין בריית'ווייט (בעקב) ופרנקי דה יונג (מבצע אישי ענק). ג'ורדי אלבה חתם מקרוב.

מהלך המשחק

דקה 5': כמעט הראשון של אלצ'ה. לוקאס בוג'ה מצא את עצמו פנוי לחלוטין במרכז הרחבה ורק היה צריך לשאול את טר שטגן לאיזה פינה הוא רוצה את הכדור, אבל בעט גבוה מעל השער. החמצה גדולה.
20': מבצע אדיר של טרינקאו, שעשה הכל נכון, אבל הסיומת, אוי הסיומת - הפורטוגלי היה צריך לגלגל לרשת, ובמקום בעט אל ידיו של באדיה, שהדף טוב.
5 צפייה בגלריה
טרינקאו
טרינקאו
יופי של טכניקה, סיומת רעה. טרינקאו
(צילום: AFP)
31': דה יונג היה חייב לכבוש. הגבהה מדויקת של מסי בכדור חופשי מצאה את הראש של ההולנדי, שלא בדיוק ידוע בנגיחות שלו - והכדור שוב הלך אל ידיו של באדיה.
44': רגע לפני הירידה להפסקה, אלצ'ה עם בעיטה ראשונה למסגרת, וטר שטגן צריך לומר תודה לפרה מייה, שבעט כל כך גרוע ממצב כל כך טוב.
5 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
נגיחה רעה. פרנקי דה יונג
(צילום: AFP)
48': שער! 0:1 לברצלונה. השינוי בהרכב עשה את שלו מהר מאוד. דאבל פס נהדר בין בריית'ווייט למסי, כשהדני בישל בעקב, הסתיים בכדור ברשת של אלצ'ה.
69': שער! 0:2 לברצלונה. וואו! אם השער הראשון היה יפה, השער הזה היה מדהים. מבצע אישי פנטסטי של דה יונג, שעבר שלושה שחקנים ושלח רוחב למסי. הפרעוש חלף על פני עוד שחקן הגנה ושלח צ'יפ אלגנטי לרשת.
73': שער! 0:3 לברצלונה. עכשיו זו כבר תבוסה. מסי הקפיץ מעל ההגנה של אלצ'ה, בריית'ווייט המשיך בנגיחה למרכז, ואלבה בעט פנימה מקרוב.
5 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(צילום: AFP)

הרכבים

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; סמואל אומטיטי, אוסקר מינגסה, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה (סרג'יניו דסט, 77); נייג'ל דה יונג, מיראלם פיאניץ' (עוסמאן דמבלה, 46), פדרי; מרטין בריית'ווייט (אנטואן גריזמן, 76), טרינקאו (סרחיו בוסקטס, 67), לאו מסי.
אלצ'ה: אדגר באדיה; חוסה סאנצ'ס, גונסאלו ורדו, אנטוניו בראגן; קיפו (פידל, 60), ג'ואן מוחיקה, ראול גוטי, אומנוקה אמופולו, פרה מייה (נינו, 72), אמיליאנו ריגוני (טטה מורנטה, 60); לוקאס בוג'ה (גידו קאריז'ו, 72).
פורסם לראשונה: 19:54, 24.02.21