ראיין גיגס לא יעמוד על הקווים של נבחרת וויילס ולא ייאמן אותה ביורו הקרוב. כוכב העבר והמאמן כיום מואשם בתקיפת חברתו לשעבר ואחותה ובשל כך הוא לא יוכל להמשיך בתפקידו. רוברט פייג', ששימש כמאמן הנבחרת עד גיל 21 ומונה למנג'ר זמני, יקבל במקומו את התפקיד ביורו.
גיגס (47) מואשם בגרימת חבלה לקיית' גרביל (36) בעת שתקף אותה בביתו בחודש נובמבר האחרון. כמו כן הוא מואשם בהתנהגות כפייתית ושתלטנית כלפיה בין דצמבר 2017 לנובמבר 2020. בשעתו הוא נעצר והכחיש את התלונות כלפיו.
1 צפייה בגלריה
ראיין גיגס נבחרת וויילס
ראיין גיגס נבחרת וויילס
ראיין גיגס
(צילום: רויטרס)
באותו המקרה הואשם גיגס גם בתקיפתה של אחותה של גרביל, אישה בשנות ה-20 לחייה. ממשטרת מנצ'סטר נמסר שהוא יופיע בפני שופט ב-28 באפריל.
גיגס נחשב לאחד מכוכבי העבר הגדולים של נבחרת וויילס, בשורותיה רשם 64 הופעות. הוא נחשב כמובן גם לאגדה במנצ'סטר יונייטד, עימה זכה ב-13 אליפויות אנגליה וזכה גם פעמיים בליגת האלופות (1999 ו-2008). כמו כן הוא משמש כאחד הבעלים של סלפורד סיטי מהליגה הרביעית באנגליה.
נבחרת וויילס תפתח את משחקיה ביורו 2021 נגד שווייץ ב-12 ביוני בבאקו וכעבור ארבע ימים תתמודד נגד טורקיה באותו המקום. משחקה האחרון בשלב הבתים יהיה נגד איטליה ברומא ב-20 ביוני.