נשיא ברצלונה המכהן קרלס טוסקטס סבור כי הדבר הנכון עבור המועדון היה למכור את מסי בקיץ האחרון כאשר הכוכב הארגנטינאי הודיע על רצונו לעזוב. טוסקטס אמר את הדברים לתחנת רדיו קטלאנית כשהוא מתייחס לצד הכלכלי של העניין.
"ברור שזה היה חייב להיעשות בתיאום מוחלט והסכמת הצוות המקצועי, אבל כן, מבחינה כלכלית היה רצוי למכור את מסי", אמר והסביר: "המכירה שלו יחד עם השכר שהיה נחסך היו עוזרים לעמוד בדרישות תשלום השכר בלה-ליגה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: AP)
את הדיבור החופשי באופן מפתיע של טוסקטס על הנושא ניתן כנראה להסביר כי הוא מחזיק בתפקיד באופן זמני בלבד. הוא מונה לאחר עזיבת ג'וזפ מריה ברטומאו ב-27 באוקטובר, כאשר הבחירות לנשיאות אמורות להתקיים ב-24 בינואר.
ינואר הוא גם החודש שבו מסי יוכל להתחיל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, היות והוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב. אם יש משהו שיוכל לשכנע אותו להישאר זהו צירוף מחדש של חברו הטוב ניימאר שהביע אתמול בגלוי את רצונו לשוב ולשתף איתו פעולה, אך לנשיא המכהן לא היו בשורות בעניין: "אם הוא היה מגיע בהעברה חופשית היה על מה לדבר, אבל הוא לא, ואין כסף לזה בקופה", אמר, והדגיש את הקשיים הכלכליים שהקורונה הוסיפה למועדון.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(צילום: AFP)