המחזור השלישי בליגת האומות המשיך היום עם מספר משחקים מסקרנים. המפגש הבולט היה בין אנגליה ובלגיה באצטדיון וומבלי. השתיים שהתמודדו במשחק על המקום השלישי במונדיאל 2018 והפעם האנגלים היו אלו שחגגו 1:2.
רומלו לוקאקו הוכשל ברחבה על ידי אריק דייר וגם דייק מהנקודה הלבנה (16). השוויון האנגלי הגיע באותה הדרך כשאת הפנדל הבקיע מרקוס רשפורד (39). מייסון מאונט השלים מהפך עם שער נהדר לחיבורים (64). האנגלים הם היחידים שעדיין לא הפסידו בבית שלהם שכולל גם את דנמרק ואיסלנד.
2 צפייה בגלריה
אנגליה
אנגליה
אנגליה. מהפך וניצחון
(צילום: EPA)
קרואטיה רשמה את ניצחונה הראשון בקמפיין הנוכחי ועשתה זאת על חשבון שבדיה שספגה 2:1 וסופרת כבר שלושה הפסדים רצופים. ניקולה ולאשיץ' העלה את המארחת ליתרון (32), מרקוס ברג השווה זמנית (66) ואנדרי קראמריץ' סגר סיפור בתום מהלך קבוצתי (84). עוד בדרג הראשון, הולנד סיימה ב-0:0 מול בוסניה בחוץ והיא כבר משחק שני ללא ניצחון.
נורבגיה שהפסידה ביום חמישי באוסלו לסרביה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו התאוששה עם 0:4 מרשים על רומניה. השער הראשון היה של ארלינג הולאנד, אבל הקרדיט מגיע למרטין אודגור, שרשם בישול נדיר עם מסירת עומק מחצי מגרש שחתכה את כל ההגנה הרומנית והשאירה את חלוץ דורטמונד מול השוער (13).
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד. שלושער
(צילום: רויטרס)
אלכסנדר סורלוט הכפיל (39) ולאחר מכן הולאנד השלים שלושער (64, 74) כולל בישול נוסף של קשר ריאל מדריד. משחקים נוספים בדרג 2, אירלנד ו-וויילס נפרדו ב-0:0 ואילו פינלנד גברה 0:2 על בולגריה, משערים של רוברט טיילור (52) ופרדריק יינסן (67).
בדרג 3 קיבלנו ארבע תוצאות תיקו: קזחסטן - אלבניה 0:0 ארמניה וגיאורגיה 2:2 אסטוניה - צפון מקדוניה 3:3 וליטא - בלארוס 2:2.