אחד הזוגות הנוצצים בהיסטוריה של הכדורגל העולמי כבר לא ביחד. מדורי הרכילות בספרד פירסמו שאיקר קסיאס נפרד מאשתו, העיתונאית ושדרית הטלוויזיה שרה קרבונרו.
אוהדי נבחרת ספרד זוכרים עד היום את הנשיקה שהעניק קסיאס לקרבונרו, אז עדיין חברתו, אחרי אחד הראיונות שהעניק לה במהלך המונדיאל בדרום אפריקה 2010 בו זכו השחקנים של ויסנטה דל בוסקה. מאז היא נראתה לצידו לאורך השנים ואחד הצילומים המפורסמים שלהם ביחד היה לפני כשנתיים, כאשר שוער העבר של ריאל מדריד ופורטו יצא מבית החולים אחרי שעבר ניתוח בעקבות התקף לב בו לקה.
(הנשיקה שהעניק קסיאס לקרבונרו במונדיאל 2010)
בחודשים האחרונים הלכו וגברו השמועות בנוגע לפרידת בני הזוג וכעת פירסם זאת המגזין "לקטורס" בעמוד השער שלו. קסיאס אף שכר דירת פאר במדריד בה עבר להתגורר בנפרד.
על פי הדיווח, בני הזוג, הורים לשני ילדים - מרטין (7) ולוקאס (4), החליטו להיפרד בהסכמה הדדית בתום קשר שנמשך 11 שנה והודיעו על כך לבני משפחתם וחבריהם הקרובים.
1 צפייה בגלריה
שרה קרבונרו איקר קסיאס
שרה קרבונרו איקר קסיאס
קסיאס עם קרבונרו אחרי שיצא מבית החולים ב-2019
(צילום: AFP)
בחודש שעבר אושפזה קרבונרו בבית החולים בו עברה ניתוח וקסיאס שהה אז כל העת לצידה. מספר ימים לפני כן הוא בירך אותה לרגל יום הולדתה ה-37. בתחילת 2021 חזרה שרה לעבוד כשדרית ברדיו אחרי היעדרות ממושכת.
קרבונרו סיפרה ברשתות החברתיות על מחלתה לפני שאושפזה: "זה דבר שקורה להרבה יותר אנשים ממה שנהוג לחשוב. אתה תמיד חושב שזה לא יגיע אליך. זה עוד שלב, צריך ללמוד לחיות עם מה שיש, בלי פחד. למדתי שכולנו הרבה יותר חזקים ממה שאנחנו חושבים".