ברצלונה סוף סוף חזרה לעצמה ונתנה אמש (ראשון) הצגה גדולה בחוץ מול ויאריאל - 1:4. אבל למרות היכולת הטובה, בבארסה החליטו להתרכז בעיקר בשיפוט ה-VAR, שלטענתם מקפח אותם לעומת ריאל מדריד.
"ה-VAR לא משפיע על המשחקים בצורה שכולם רוצים. מאז החזרה מהפגרה היו הרבה משחקים שהיה בהם חוסר שוויון בגלל ה-VAR, יש לו פייבוריטית אחת", אמר נשיא המועדון, ג'וזפ ברתומיאו, כשהרמז שלו ברור לכולם. "הטכנולוגיה צריכה לעזור לשופט. במשחקים האחרונים היו לו מעט מקרים בהם בכלל לא השתמשו בטכנולוגיה למרות שהיו צריכים".
2 צפייה בגלריה
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
ברתומיאו. האשמות קשות
(צילום: AP)
קיקה סטיין אמר באותו נושא: "אני מבין פחות ופחות את ה-VAR. זה כלי חשוב לשימוש, אבל לדעתי לא משתמשים בו מספיק". איך לא, גם ג'רארד פיקה בחר להתעסק ב-VAR. אחרי ששער של מסי נפסל בטענה לנבדל של ארתורו וידאל במהלך, סימן הבלם עם הידיים את סימון ה-VAR כשהוא צוחק ונקלט במצלמות הטלוויזיה. כשנשאל על כך בראיון, פיקה ניסה להתחמק: "אני לא זוכר את זה. במהלך המשחק אתה עושה דברים בגלל האדרנלין. אין לי מושג על מה אתם מדברים".
גיבור המשחק היה ללא ספק אנטואן גריזמן, שכבש שער גאוני בדקה ה-45. הצרפתי קיבל מסירת עקב לא פחות גאונית מלאו מסי, ובצ'יפ אדיר מ-18 מטרים כבש לרשת של הצוללת הצהובה. בכך סיים גריזמן בצורת של 130 ימים ללא שער מאז שכבש ב-1:1 מול נאפולי בליגת האלופות אי שם בפברואר. ב"מונדו דפורטיבו" יצאו עם הכותרת: "תשעה חודשים מאז שהחתימה אותו, ברצלונה גילתה את גריזמן".
2 צפייה בגלריה
מסי, סוארס וגריזמן
מסי, סוארס וגריזמן
מסי, סוארס וגריזמן
(צילום: AFP)
"משחק טוב של גריזמן. אני מאוד מרוצה מהביטחון שהוא צבר. איך אפשר שלא להיות מרוצה מהשער שהוא כבש? זה מזכיר לי שערים שמסי מבקיע", אמר סטיין שייבש לא מעט בתקופה האחרונה את גריזמן וספג על כך ביקורת ממשפחתו של השחקן. זה היה שערו ה-15 של הצרפתי העונה וה-9 בליגה.
על השילוב הנהדר בין סוארס וגריזמן שכבשו, למסי שבישל להם, אמר סטיין: "מסי, סוארס וגריזמן הם שחקנים עם איכות מרשימה. חיפשנו את הדרך לשלב ביניהם ושהם יהיו יותר בתוך הרחבה. זה עבד טוב". על ההבדל בין היכולת אתמול למשחקים הקודמים בהם סיימה ברצלונה בתוצאות תיקו, הוסיף המאמן: "כל משחק הוא שונה. היום היינו טובים בכל השלבים במשחק ובכל החלקים על המגרש. לקבוצות כמו אתלטיקו מדריד וסביליה יש מבנה הגנתי שהקשה עלינו. אולי הן גם קבוצות טובות יותר".