המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נערך היום (ראשון) והמרוויחה הגדולה היא מילאן שצימקה את הפער מאינטר הראשונה לתשע נקודות. הרוסונרי ניצחו 1:2 את גנואה בעוד המוליכה סיימה ב-1:1 עם נאפולי. יובנטוס המשיכה בעונה הנוראית שלה עם הפסד 1:0 לאטאלנטה.
בהיעדרו של זלאטן איברהימוביץ' המורחק, מילאן הצליחה לנצח. אנטה רביץ' העלה את מילאן ליתרון מוקדם (13). הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון, לאחר שמתיאה דסטרו נגח פנימה לרשת של ג'יאנלואיג'י דונארומה (37). גם על השער הבא היה אחראי שחקן של האורחת, אך לצערו של החלוץ, ג'יאנלוקה סקאמקה, הפעם הוא כבש דווקא לשערו שלו (68).
3 צפייה בגלריה
מילאן
מילאן
שחקני מילאן חוגגים
(צילום: AP)
אינטר סיימה רק ב-1:1 מול נאפולי. השוער המצוין סמיר הנדנוביץ' כבש שער עצמי לאחר שהדף כדור רוחב לשער קבוצתו, כריסטיאן אריקסן הציל נקודה לאינטר עם שער שוויון (55).
אטאלנטה עלתה למקום השלישי בטבלה על חשבון יובנטוס אחרי 0:1 דרמטי במפגש הישיר בין הקבוצות. הקבוצה מברגמו נמצאת בכושר מצוין ורשמה ניצחון חמישי ברציפות. היא מקדימה כעת את הגברת הזקנה בשתי נקודות ורחוקה שתיים מהשנייה מילאן.
3 צפייה בגלריה
פירלו וארתור מתוסכלים
פירלו וארתור מתוסכלים
פירלו וארתור מתוסכלים
(צילום: רויטרס)
יובה, שהגיעה למפגש המסקרן ללא כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, ראתה את רוסלן מלינובסקי מבקיע בדקה -87 ומסדר למארחת שלוש נקודות חשובות. יובנטוס גם איבדה גם את פדריקו קייזה שנפצע בעצמו והוחלף במחצית השנייה (58).
לאציו נהנתה משני שערים עצמיים וממשחק משוגע למדי, בדרך ל-3:5 מתעתע על בנוונטו. פאביו דפאולי הבקיע עצמי 10 דקות מהפתיחה, צ'ירו אימובילה הכפיל עבור הנשרים (21), חואקין קוראה הוסיף (37) והשוער לורנצו מונטיפו כבש גם הוא לשערו שלו (48). היריבה העירונית רומא הפסידה 3:1 לטורינו.
3 צפייה בגלריה
לאציו חוגגת
לאציו חוגגת
לאציו חוגגת
(צילום: EPA)
מרקו סאו (45) וניקולאס ויולה (63) וקמיל גליק כמעט הצליחו לסדר לאורחת קאמבק, אבל אימובילה השלים צמד בתוספת הזמן (96). החלוץ גם הספיק להחמיץ פנדל וה-VAR פסל שער של ג'יאנלוקה לפאדולה (66). במשחק נוסף: בולוניה הביסה 1:4 את ספציה/
פורסם לראשונה: 15:22, 18.04.21