ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יתמודדו אחר הצהריים (ראשון, 15:00) בקרב מסקרן מול פיינורד. לקראת ההתמודדות, באתר ההולנדי NOS פרסמו ראיון עם החלוץ הישראלי בו הוא סיפק לא מעט ציטוטים מעניינים על חייו עד כה במדינה.
"כבר הפסקתי לספור את כמות הדוחות שקיבלתי על מהירות בעקבות הנסיעה על הכביש בין אמסטרדם לאיינדהובן", סיפר זהבי, שמתגורר באמסטרדם עם משפחתו, והופתע מכמות מצלמות המהירות שיש בהולנד. "לא הכרתי את חוקי המהירות כאן, בהתחלה דאגתי אבל עכשיו קצב הדוחות פחת".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי. "קצב קבלת הדוחות על מהירות פחת"
(צילום: רויטרס)
בכתבה ציינו את העובדה שזהבי השלים שירות מלא בצבא של שלוש שנים, מה שעצר את ההתקדמות בקריירה שלו, אך הוא השלים את החסר בעזרת מקצוענות ועבודה קשה. כמו כן, נכתב שזהבי "לומד ממוסר העבודה של כריסטיאנו רונאלדו, ומהקסם של לאו מסי".
על השדרוג ביכולתו, למרות שכבר חצה את גיל 30, אמר הישראלי: "זלאטן בן 39, כריסטיאנו בן 36, ואני לא רואה אותם פורשים בשנתיים הקרובות. אני יודע בדיוק איך לשמור על הגוף שלי בכושר".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
רונאלדו. שומר על הגוף
(צילום: רויטרס)
אחרי פתיחה פחות טובה של הקדנציה שלו בפ.ס.וו, בחודשים האחרונים זהבי לוהט. הישראלי סיפר קצת על האווירה בביתו כשלא הצליח כפי שציפה: "אשתי סבלה כשלא כבשתי כמה שבועות. ברגעים כאלה אני לא שמח ועצבני מאוד. לחיות עם חלוץ זה לא פשוט".