ז'ואן גספרט, נשיאה לשעבר של ברצלונה, טוען כי "הליגה הספרדית הייתה מבוטלת, אם ריאל מדריד הייתה מדורגת לפני ברצלונה בטבלה".
בראיון ל"אס" הספרדי, הוסיף גספרט, ששימש כנשיא המועדון הקטלאני בין 2000 ל-2003: "יש פחות חיבה לבארסה, פחות אוהבים אותה". גספרט התייחס גם לשמועות על הגעתו של ניימאר לקאמפ נואו: "הייתי רוצה לראות אותו בברצלונה. אני חושב שהוא עדיין יכול לתרום".
2 צפייה בגלריה
פיקה מאוכזב, ראמוס חוגג
פיקה מאוכזב, ראמוס חוגג
מי תחגוג אליפות בסיום העונה?
(צילום: gettyimages)
ובנושא אחר: השמועות על מעברו של לאוטרו מרטינס מאינטר לברצלונה נמשכות ונמשכות. בארגנטינה כבר פורסם כי החלוץ סיכם בבארסה. כעת, בטיימינג די מזר, שברו באינטר שתיקה ארוכה והתייחסו לנושא.
מנכ"ל הקבוצה, פיירו אוזליו, התייחס לעניין בראיון ל"סקיי איטליה" וטען: "מועדונים רבים יצרו איתנו קשר, ברצלונה מעל כולן, ואכן יש לנו קשר חברי עם הקבוצה. ועדיין, הדרך היחידה שהוא יעזוב - אם היא תשלם את סעיף השחרור".
2 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
סעיף שחרור של 11 מיליון אירו. מרטינס
(צילום: AP)
"המציאות הנוכחית היא שיש רק דרך אחת להרחיקו אותו מאינטר. זה סעיף שכולם יודעים עליו, אין טעם להסתיר את זה. ברור שהמחיר גבוה, זו בדיוק המטרה. הדרישות מדויקות מאוד עם מועדים ברורים - עד יולי. רק אם זה יקרה לא נראה את החלוץ באינטר בעונה הבאה", הוסיף אוזליו.