משחקה של מכבי ת"א מול זוריה אמנם נדחה בקונפרנס ליג, אבל בבית הישראלי התקיים אתמול (חמישי) המפגש השני, כשגנט הבלגית הביסה 0:5 את בריידלביק האיסלנדית.
אחד מכוכבי המשחק היה דווקא שחקן ישראלי, עומרי גאנדלמן, שהבקיע את שער הבכורה שלו במפעל והוסיף בישול בקונצרט של הבלגים, שמדורגים ראשונים בבית עם 7 נקודות מ-9 אפשריות.
2 צפייה בגלריה
גאנדלמן
גאנדלמן
שער מרגש. גאנדלמן
(צילום: JASPER JACOBS / BELGA / AFP)
גאנדלמן, שהגיע הקיץ ממכבי נתניה, ציין את השער בתפילה לשמיים ולכולם היה ברור למי הוא יקדיש אותו. "אני לא משחק רק עבור עצמי ועבור הקבוצה, אלא גם עבור המדינה שלי, החברים והמשפחה שעוברים תקופה מאוד קשה בישראל", אמר הקשר בסיום לתקשורת הבלגית. "אני חושב שאין ישראלי אחד שלא מכיר מישהו שנרצח בטבח הנורא. אני חושב על הנרצחים והחטופים בכל שנייה, בכל דקה ביום. הם בלב שלי".
"זה היה מאוד אמוציונלי", הוסיף גאנדלמן והמשיך להתייחס לתקופה האחרונה. "בסופו של דבר אני ספורטאי מקצוען וכדורגל הוא המקצוע שלי. אלוהים נתן לי את העבודה הכי טובה בעולם, אז אני מחייך בכל דקה שאני משחק. כל הצוות המקצועי והשחקנים תומכים בי בצורה נהדרת. הם חיבקו אותי מתחילת הדרך שלי פה ובמגרש נותנים לי הרבה ביטחון".
2 צפייה בגלריה
גאנדלמן
גאנדלמן
"זה היה מאוד אמוציונלי". גאנדלמן והחברים בגנט
(צילום: JASPER JACOBS / BELGA / AFP)
מאמנו של גאנדלמן, היין ואנהזברוק, דיבר על חניכו: "כל המשחק של עומרי היה מצוין. הוא שיחק בקצב מעולה עד השנייה האחרונה, למרות שכבר במחצית הראשונה הוא רץ המון על הדשא. הבחור הזה לא מתעייף אף פעם. אני שמח בשבילו. הסיטואציה האישית שהוא מתמודד איתה ממש לא פשוטה".
"הדרך שבה חלק מהאנשים הגיבו לו לא הייתה בסדר", הוסיף ואנהזברוק. "חלק מהאנשים מצאו את זה משעשע לקרוא לו מיד העברה כושלת. זה ממש לא נכון".