לברצלונה יש הרבה סיבות להיות מרוצה: ניצחון קליל על מאיורקה (0:4) במשחק החזרה, שער הבכורה של החלוץ מרטין בריית'ווייט, הקאמבק של לואיס סוארס והיתרון הזמני על ריאל מדריד בפסגה - חמש נקודות.
אבל מי שגנב את ההצגה, וחיכה לדקה האחרונה במשחק בשביל זה, הוא כמובן לאו מסי שכבש את הרביעי והגיע ל-20 שערי ליגה בפעם ה-12 ברציפות. הישג מטורף שרק הוא חתום עליו, ואם זה לא מספיק - הפנומן גם בישל פעמיים.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
החלוץ הדני מרטין בריית'ווייט היה אחד מאלה שנהנו מהבישולים כשכבש כאמור את שער הבכורה שלו במועדון: "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה, כחלוץ תמיד חשוב לי להבקיע. מבחינה קבוצתית, הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון להמשך, למרות שזה מוזר לשחק ללא קהל". במחזור הבא מצפה לבריית'ווייט מפגש מול הקבוצה ממנה הגיע לבארסה, לגאנס: "זה יהיה מיוחד לשחק נגדה".
מצטיין נוסף הוא ג'ורדי אלבה שכבש ובישל: "הפגרה הזו הועילה לי כי הייתי צריך מנוחה, פיזית ומנטלית. השער המוקדם שהבקענו (תוך 65 שניות) נתן לנו ביטחון והקל עלינו בהמשך, שלטנו במשחק". המגן גם שלח עקיצה לריאל מדריד: "כל עוד אנחנו מנצחים, לא צריך להיות אכפת לנו מה היריבות עושות".
2 צפייה בגלריה
ברצלונה חוגגת את השער של ברייטווייט
ברצלונה חוגגת את השער של ברייטווייט
שחקני ברצלונה חוגגים עם בריית'ווייט
(צילום: רויטרס)
המאמן קיקה סטיין היה מרוצה מן הסתם והחמיא לסוארס שחזר מפציעה ואף בישל למסי: "נהדר לראות אותו משחק, במיוחד אחרי שנעדר במשך חודשים ארוכים". על המשחק עצמו אמר: "לפעמים לא הרגשנו בנוח עם הכדור, והיה חסר לנו שליטה, אבל ההרגשה הכללית הייתה טובה".