לא הרבה אנשים נתנו סיכוי לגיאורגיה ביורו הצעירות, אותו היא מארחת יחד עם רומניה, במיוחד אחרי שהוגרלה בבית מספר 1 עם פורטוגל, בלגיה והולנד העדיפות. אולם הגיאורגים ניצחו במחזור הראשון את פורטוגל, והערב (שבת) הם חזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 דרמטי מול בלגיה. נקודה במחזור האחרון מול הולנד תספיק לגיאורגים לקבל את הכרטיס לרבע הגמר.
זאת ההופעה הראשונה של גיאורגיה ביורו, בו היא משתתפת כי היא מארחת, אולם היא לא באה כדי להוות תפאורוה. מקסים דה קויפר בנגיחה (15) ועוד נגיחה של לארג'י רמאזני (38) העלו את בלגיה ל-0:2, אך גיאורגיה לא הרימה ידיים. גיאורגי ציטיאשוילי שמשחק בלך פוזנן הפולנית צימק (52), בדקה ה-87 גיאורגי גוליאשווילי מצא את הרשת.
2 צפייה בגלריה
גיאורגיה חוגגת
גיאורגיה חוגגת
גיאורגיה חוגגת
(EPA/DAVID MDZINARISHVILI)
2 צפייה בגלריה
גיאורגיה חוגגת
גיאורגיה חוגגת
שער שוויון בדקות הסיום
(EPA/DAVID MDZINARISHVILI)
במשחק המקביל, הולנד ופורטוגל נפרדו ב-1:1. אנדראה אלמיידה כבש את הראשון לפורטוגלים (20), אך בדקה ה-78 בריאן ברובי שמשחק באיאקס השווה את התוצאה. שתי הראשונות בבית הזה יפגשו את המנצחות מהבית הישראלי ברבע הגמר. כרגע גיאורגיה נמצאת במקום הראשון בבית עם ארבע נקודות, אחריה בלגיה עם שתי נקודות, הולנד גם כן עם שתיים ופורטוגל עם נקודה.
בבית 2, אוקראינה ניצחה את המארחת רומניה 0:1 משער עצמי של ויקטור דיקן (89). גם ספרד ניצחה 0:1 - את קרואטיה משער של אבל רואיס כבש בדקה הראשונה. לספרד ואוקראינה יש שש נקודות והן עלו לרבע הגמר. ביום שלישי הן ייאבקו על המקום הראשון.