אמיל פורסברג פתח אתמול (שני) בהרכבה של נבחרת שבדיה, לה סייע לנצח 0:1 את אלבניה במשחק ידידות. כמה שעות לפני זה, בעודו מתכונן עם חבריו לקראת המשחק הביתי, חשפה אשתו דרמה שהתחוללה בין הקשר בן ה-32 לבין משפחתו לפני שלושה חודשים.
בחודש דצמבר עזב פורסברג את ר.ב לייפציג, בה שיחק שמונה שנים, ועבר לניו יורק רד בול מה-MLS. אלא שלטענת אשתו ואם ילדיו, שנגה, הוא כלל לא עדכן אותה בנוגע למעבר, עליו היא גילתה דרך כלי התקשורת. מעבר לכך, כשהגיע השחקן לארה"ב הוא פשוט ניתק כל קשר עם משפחתו.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת שבדיה אמיל פורסברג
שחקן נבחרת שבדיה אמיל פורסברג
נעלם למשפחתו. אמיל פורסברג
(EPA/Jessica Gow)
בפוסט שפירסמה באינסטגרם, שיתפה שנגה על ההיעלמות של פורסברג, וגם הודיעה כי היא מתגרשת ממנו: "דרכינו נפרדות. לא חשבתי שאכתוב זאת אחרי 19 שנים ביחד ושני ילדים. זה עדיין לא מרגיש אמיתי. אהבתי אותך יותר מכל דבר אחר, אבל גם לאהבה יש גבולות. האהבה הכי גדולה שלי היא הילדים שלי ואני רוצה שהם ידעו את ערכם בדיוק כמו שאני יודעת את ערכי. להפוך למובן מאליו ולהיזנח זו לא אהבה".
"ההתחלה החדשה הזו בניו יורק כנראה גם הייתה התחלה חדשה לחיים שלך. לא ידעתי על זה מראש, אבל זה הכאיב לי. קראנו בעיתונים על כך וראינו שאתה נהנה מכל רגע. יש לך גם תוכניות לעתיד, אבל גם על זה לא ידענו. אפילו העיתונאים ידעו על כך, כי בחודשים האחרונים שוחחת איתם יותר מאשר עם המשפחה שלך. אתה לא בקשר איתנו, חוזה שאתה מתעקש שאתה לא יכול להסביר את מעשיך".
לסיום כתבה שנגה: "נתת לזמן לעשות את שלו ונעלמת למשפחה שלך. מקווה שבעתיד תוכל להראות כבוד ולהתחשב באנשים שהם לא אתה. אמשיך לשים את הילדים בראש סדר העדיפויות. אני מקווה שהחיים החדשים שלך בניו יורק שווים את הגירושים ואת הדרך שבה אתה מתנהג לילדיך ולאמא שלהם".