ביום שבת האחרון, במסגרת הפעימה השנייה בעסקת שחרור החטופים, נווה שוהם חזר סוף סוף הביתה. הילד בן ה-8 שנחטף מקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס יחד עם אמו עדי, אחותו הקטנה יהל (3) ואביו טל, שעדיין חטוף בעזה.
נווה, אוהד של ברצלונה, קיבל היום (שלישי) סרטון מיוחד משחקנה של אלופת ספרד סרג'י רוברטו, בעלה של הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ', שהזמין אותו למשחק של הקבוצה. "נווה, אני כל כך שמח לדעת שאתה בבית", אמר המגן הימני בסרטון.
"אני יודע שאתה אוהד גדול מאוד של בארסה אז אני מזמין אותך לבוא למשחק בכל פעם שאתה בברצלונה". את ההתרגשות של נווה מהסרטון, כפי שניתן לראות בוידיאו המצורף, קשה לתאר במילים. מי שארגנו את הסרטון הם תום רוזנווסר ושי פל מבארסה מאניה, חוג אוהדי ברצלונה בישראל.
זו לא הפעם הראשונה שנווה זוכה למחווה משחקני כדורגל - אם כי זו הראשנה שנעשת בנסיבות משמחות. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של נבחרת ישראל נגד שווייץ במוקדמות היורו, קפטן הנבחרת אלי דסה ריגש כשהציג את נעל הכדורגל של נווה ואמר: "אף אחד פה לא יכול לנחש מה הסיפור מאחורי הנעל, הילד הזה נמצא ברצועת עזה עם שישה מבני משפחתו וזה מה שנשאר ממנו, הנעל הזאת. אנחנו מחכים לו שיחזור". כמו כן, לפני המשחק מול קוסובו חולצת הנבחרת עם שמו של נווה נתלתה בחדר ההלבשה, והשחקנים עלו לאימון בהונגריה עם נעל אחת.
שמו של נווה שוהם הגיע גם לאליאנץ ארנה, אצטדיונה של באיירן מינכן. במשחק נגד היידנהיים אירחה אלופת גרמניה קרובי משפחות של החטופים ובהם גם את אלה של נווה. באיירן אף העניקה למשפחות חולצות מועדון עם הכיתוב "החזירו אותם הביתה", לצד חולצה של נווה.