קללת הבלמים של ליברפול נמשכת. במועדון אישרו גם גם ג'ואל מאטיפ, שנפצע ברגלו מול טוטנהאם ביום חמישי שעבר, גמר את העונה. זאת בעקבות פגיעה קשה ברצועת הקרסול.
מאטיפ הוא הבלם השלישי שנפצע קשה מאז הקיץ. קדמו לו כמובן וירג’יל ואן דייק, שסיים את העונה כבר בחודש אוקטובר לאחר פציעה קשה ברצועות אחרי שתוקל בצורה חריפה על-ידי ג'ורדן פיקפורד מאברטון. פחות מחודש לאחר מכן, גם ג'ו גומז נפצע במהלך אימון נבחרת אנגליה.
1 צפייה בגלריה
ג'ואל מאטיפ
ג'ואל מאטיפ
גמר את העונה. מאטיפ
(צילום: AFP)
"זה פשוט חוזר מזל", הודה מאמן האלופה, יורגן קלופ. "ועדיין, נחכה לו". כזכור, בחודשים האחרונים נאלץ קלופ לאלתר עם ג’ורדן הנדרסון ופאביניו בחוליית ההגנה. "הוא יהיה מוכן לקדם העונה הבאה, בתקווה שכל העניינים יסתדרו", הוסיף קלופ.
הפציעה של מאטיפ היא אחת מיני רבות בחודשים האחרונים, רק שכעת היא חמורה מאוד. הוא החמיץ העונה 10 משחקים ושותף ב-12 משחקים בלבד בכל המסגרות.
אחד משני שחקני הרכש החדשים: בן דייויס
מי שינסו להיכנס לנעליו הם שני שחקני הרכש החדשים של ליברפול, שצורפו אתמול ביום האחרון לחלון ההעברות באירופה. הראשון הוא בן דייויס, שנרכש בשני מיליון ליש"ט מפרסון מהצ'מפיונשיפ. השני הוא אוזאן קובאק, הבלם הטורקי בן ה-20 של שאלקה, שהגיע בהשאלה למייטי רדס עם אופציה לקנייה בסיום העונה. "הוא כישרון עצום, מחכים כבר לעבוד איתו", אמר קלופ על קובאק.