ברוכה הבאה לפרמייר-ליג. העונה בליגה האנגלית נפתחה עם הפתעה ענקית – העולה החדשה ברנטפורד, ששיחקה הערב (שישי) בליגה הבכירה לראשונה מאז 1947, הדהימה את ארסנל עם 0:2 חד וחלק.
15 אלף אוהדים זכו להיכנס לאצטדיון של ברנטפורד הצנועה ולראות את השחקנים שלהם לא נופלים לרגע מהתותחנים, שהתעוררו מאוחר מדי ושילמו על כך ביוקר.
4 צפייה בגלריה
שחקני ברנטפורד חוגגים
שחקני ברנטפורד חוגגים
וואו, איזה סיפתח לעונה הזו. שחקני ברנטפורד חוגגים
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל מאוכזבים
שחקני ארסנל מאוכזבים
מישהו ציפה ליכולת שונה מהם? שחקני ארסנל מאוכזבים
(צילום: getty images)
צמד החלוצים המוביל של ארסנל, פייר-אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט נעדרו, ומיקל ארטטה סירב לפרט לגבי הסיבה – אך טען שהם לא כשירים למשחק הזה. בלעדיהם ההתקפה של האורחת הייתה אנמית וחסרת מחץ.
גם ההגנה לא הייתה מרשימה במיוחד, למרות צירופו של בן ווייט מברייטון תמורת 50 מיליון אירו. סרג'י קאנוס (22) הבקיע בבעיטה חדה את השער הראשון לעונת 21/22 בפרמייר-ליג, כריסטופר נורגור (73) הדני הכפיל בנגיחה בקרוב אחרי תרגיל הוצאת חוץ מוצלח.
על הנייר לפחות הבדלי הניסיון בלטו - מספר הופעות הפרמייר-ליג הכולל של ההרכב של העלתה ברנטפורד עמד על שלוש. זה הכל. שתיים של איבן טוניי ועוד אחת של קאנוס, שכאמור כבש את השער הראשון לעונה הזו. אגב, אם התוצאה הזו לא הייתה מספיק גרועה עבור ארסנל, שני המחזורים הבאים שלה יהיו בבית מול צ'לסי ובחוץ מול מנצ'סטר סיטי. שיהיה בהצלחה כמו שאומרים.
4 צפייה בגלריה
גראניט ג'אקה
גראניט ג'אקה
גראניט ג'אקה מתוסכל
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
סרג'י קאנוס
סרג'י קאנוס
סרג'י קאנוס בטירוף
(צילום: AP)
גם בספרד פתחו את העונה, כשוולנסיה גברה 0:1 קטן על חטאפה. אמנם העטלפים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה השלישית (!) כשהוגו גייאמון הורחק בכרטיס אדום ישיר, אך קרלוס סולר (11) הצליח להבקיע מספר דקות לאחר מכן והמארחת שמרה על היתרון הזה עד לסיום וסיימה עם שלוש הנקודות.