בארה"ב לא נרתעים מלקיים משחקי ספורט גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, ולאורך ההיסטוריה התקיימו מספר רב של משחקי פוטבול שמוכיחים זאת. גם משחק ה-MLS בין ריאל סולט לייק ללוס אנג'לס FC שנערך בלילה שבין שישי לשבת היה דוגמה קלאסית לדינמיקה הזו.
סגנית האלופה - עם הוגו לוריס בין הקורות - התארחה בסולט לייק סיטי, וחוותה את מה שבקלות ניתן לכנות כעת כ"משחק השלג". שריקת הפתיחה נדחתה בשעתיים בגלל מזג האוויר, ואז, ארבע דקות בלבד לאחר תחילתו, המשחק נדחה שוב עקב סופת ברקים. יש שהיו רואים בכך סימן לכך שצריך לדחות את המשחק, אבל ב-MLS לא נבהלו. למרות שהמגרש היה מכוסה בשלג לבן טהור, המשחק חודש והתקיים במלואו. התמונות והסרטונים מדהימים למדי.
3 צפייה בגלריה
ריאל סולט לייק לוס אנג'לס FC
ריאל סולט לייק לוס אנג'לס FC
בליגה התלהבו מהסופה
(צילום: Christopher Creveling-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
דויד מרטינס ואנדרו ברודי נאבקים
דויד מרטינס ואנדרו ברודי נאבקים
"תנאים בלתי אפשריים". דויד מרטינס ואנדרו ברודי נאבקים
(צילום: Kelvin Kuo-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
כריסטיאן ארנגו חוגג
כריסטיאן ארנגו חוגג
המארחת הובילה 0:3 עוד לפני ההפסקה. כריסטיאן ארנגו חוגג
(צילום: Kelvin Kuo-USA TODAY Sports)
השופט היה צריך לצייר קו בשלג כדי לציין היכן יש למקם את הכדור, ואת מאמן לוס אנג'לס FC סטיב צ'רונדולו, שקבוצתו הפסידה 3:0, זה כמובן ממש לא שימח. "אלה היו תנאים בלתי אפשריים", אמר צ'רונדולו, "אני מרגיש נורא בשביל השחקנים. זו פשוט בדיחה שהיינו צריכים לשחק היום. זה היה אחד מאירועי הספורט המקצועיים הגרועים ביותר שראיתי בחיי. אפשר היה וצריך היה לבטל את המשחק. לדעתי, זו בושה מוחלטת שהיינו צריכים לשחק היום".
בעמוד ה-X (לשעבר טוויטר) של ה-MLS דווקא חגגו את קיום המשחק, ואף כתבו "אנחנו אוהבים משחקים בשלג". גם בעמוד של ריאל סולט לייק עלו מספר פוסטים חגיגיים, אך כנראה שזה קשור לעובדה שהיא הובילה 0:3 עוד לפני הפסקת המחצית. חלק מאוהדיה גם רקדו ללא חולצות לאחר הניצחון.
אם ריאל סולט לייק הייתה מפסידה, סביר להניח שהיא הייתה מפרסמת פוסט דומה לזה שפרסמה לוס אנגל'ס FC ("ממשיכים למשחק הבא"). למזלה של המפסידה, במחזור הבא היא מארחת את ספורטינג קנזס סיטי, וזה יהיה משחק נטול שלג.