דאגה ודריכות בפריז סן ז'רמן לאחר ההפסד הביתי 1:0 לבאיירן מינכן אמש (שלישי) במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. קינגסלי קומאן ניצל הגבהה מצוינת של המחליף אלפונסו דייויס כדי לכבוש שער מצוין מהאוויר, שהספיק לבווארים כדי לצאת עם מקדמה חשובה לקראת הגומלין, זאת למרות הרחקה של בנז'מן פבאר בתוספת הזמן.
אלופת צרפת נמצאת בתקופה לא טובה, וההפסד אתמול היה השלישי ברציפות בכל המסגרות, כאשר בשבוע האחרון היא הספיקה לאבד את הגביע הצרפתי עם הפסד ליריבה השנואה מארסיי, וגם הפסידה למונאקו בקרב צמרת.
3 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר עם לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר עם לאו מסי
פריז תצליח להפוך את היוצרות בגומלין? ניימאר עם לאו מסי
(AFP)
אמנם בהחלט לא מדובר בסיום הסיפור מבחינת הקבוצה של כריסטוף גאלטייה, אך לאור היכולת המציגה פ.ס.ז' בתקופה האחרונה, התוצאות הרעות וביקורת הגוברת - בהחלט ניתן להגיד שמפלס הלחץ עולה על גדותיו בקרב הקבוצה מבירת צרפת.
קיליאן אמבאפה לא פתח בעקבות הפציעה ממנה סובל והחליף בדקה ה-57 את קרלוס סולר, אך לא הצליח לעזור לחבריו לשנות את התוצאה. "אנחנו חייבים להמשיך הלאה במהירות", אמר החלוץ. "אנחנו נוסעים למשחק הגומלין במטרה לעלות לשלב הבא. השחקנים שלנו חייבים להיות בריאים, כולם צריכים לאכול ולישון טוב. כשאנחנו משחקים כדורגל התקפי, זה לא נוח להם".
3 צפייה בגלריה
שחקני פריז סן ז'רמן מאוכזבים
שחקני פריז סן ז'רמן מאוכזבים
אכזבה בבירת צרפת
(AFP)
מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה: "בוודאי שישנה אכזבה, אבל ידענו שאף קבוצה לא תעפיל או תודח בסיום הערב הזה. לא היה לנו עומק, ובאיירן ניצלה את זה. חששתי שלאור המצב הזה יהיה לנו קשה מאוד כבמשחק הראשון. לצערי הרב, בדיוק כשרציתי להעלות את קיליאן אמבאפה מהספסל - הם הבקיעו".

שביעות רצון בבאיירן

בצד השני, לא מעט חיוכים נרשמו אצל המנצחת, שתגיע לגומלין עם יתרון קטן אבל משמעותי. הבווארים חזרו לא כל כך טוב מפגרת המונדיאל ורשמו שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה במהלך חודש ינואר, אך כעת הם סופרים כבר ארבעה ניצחונות רצופים.
3 צפייה בגלריה
קומאן חוגג
קומאן חוגג
קומאן חוגג
(צילום:AFP)
מי שנבחר לאיש המשחק הוא כובש השער היחיד במשחק, קינגסלי קומאן. הצרפתי הגיע בדיוק בזמן והכריע את המחצית הראשונה במפגש הכפול, במה שהיה משחקו ה-50 בליגת האלופות - וניצחונו ה-39!
המאמן יוליאן נאגלסמן אמר בסיום: "שיחקנו מצוין ב-25 הדקות הראשונות. הופתענו מהפאסיביות של שחקני פריז, ומכך שהכדור היה אצלינו כל כך הרבה זמן. פתחנו היטב גם את המחצית השנייה, אבל אז דברים קצת יצאו מאיזון מבחינתנו".