לאחר ארבעה חודשים במהלכם השתקם מניתוח שעבר, מנור סולומון הודיע הערב (שני) כי ישוב לאימונים מלאים. שחקנה של פולהאם ונבחרת ישראל העלה תמונה בחשבונותיו הפרטיים בטוויטר ובאינסטגרם בה נראה מתאמן במתחם האימונים של קבוצתו והוסיף את הכיתוב "חוזר לאימונים מלאים".
מדובר בהחלט בבשורה משמחת מצד סולומון, שהשלים הקיץ את המעבר לפרמייר-ליג כשחתם בפולהאם, אך לרוע מזלו נפצע בהופעת הבכורה שלו בקוטג'רס במחזור הפרמייר-ליג הראשון מול ליברפול וסבל מקרע במיניסקוס. שחקן הכנף נותח והחל בשיקום ארוך, וכעת כאמור, בתום ארבעה חודשים ארוכים - ישוב לאימונים מלאים.
פולהאם התסדרה די טוב עד כה ללא סולומון. העולה החדשה נמצאת במקום התשיעי והיא אחת מהפתעות העונה בפרמייר-ליג. בעיקר בזכות החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' שכבש כבר תשעה שערים ונמצא במקום הרביעי בטבלת מלכות השערים. משחקה הראשון של פולהאם עם החזרה מפגרת המונדיאל יהיה ב-26.12 בחוץ מול קריסטל פאלאס.
1 צפייה בגלריה
אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן פולהאם
אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן פולהאם
הסתדר יפה ללא סולומון. מיטרוביץ'
(צילום: רויטרס)
סולומון, בן 23, עלה למחלקת הבוגרים של מכבי פ"ת ב-2016 ושלוש שנים אחר כך נרכש על ידי שחטאר דונייצק האוקראינית תמורת 6 מיליון יורו. סולומון רשם מספר ציוני דרך מרשימים במדי שחטאר, כאשר כבש שערים מכריעים בליגת האלופות וגם כיכב בשני מפגשים שונים מול ריאל מדריד והבקיע בכל אחד מהם.
במהלך העונה שעברה, עם הפלישה הרוסית לאוקראינה, עזב סולומון, יחד עם שאר הספורטאים הזרים את המדינה ושב לישראל. בזכות חוק מיוחד של פיפ"א, שאישרה לשחקנים החתומים להשהות את חוזיהם מול קבוצותיהם האוקראיניות, סולומון עבר לפולהאם.