שחקנה של דורטמונד ונבחרת גרמניה, ניקו שולץ, חשוד כי היכה את חברתו לשעבר בזמן שהייתה בהיריון, כך מדווח "בילד" הגרמני. המגן השמאלי נחקר על ידי המשטרה, אחרי שהאקסית שלו הגישה נגדו תלונה בחודש יוני האחרון על כך שתקף אותה לפני שנתיים.
על פי הדיווח, שולץ בעט בבטן של חברתו ההריונית, שבועיים בלבד לפני הלידה, כאשר הטענה היא שניסה להפסיק בכך את ההיריון. בנוסף, חברתו טוענת כי השליך אותה לרצפה, ומדובר במקרה אלימות אחד מבין רבים.
1 צפייה בגלריה
ניקו שולץ
ניקו שולץ
ניקו שולץ
(צילום: AP)
ב"בילד" אף פרסמו את היסטוריית הצ'אט של השניים, ובמקביל ברשתות יש לכאורה תמונות שמעידות על מקרי האלימות המדוברים. "תפסיקי להיות אגרסיבית, זרקת עליי כוס אז התעצבנתי", כתב שולץ לחברתו. לאחר מכן הוסיף: "אני מצטער, אני שונא את עצמי על זה".
בדורטמונד הגיבו לדברים: "עד עכשיו לא שמענו שום דבר בנוגע לחקירה בנוגע לחייו הפרטיים של ניקו שולץ. נדבר עם השחקן באופן ישיר בנוגע להאשמות החמורות. שולץ עצמו, באמצעות עורך דינו, טען כי הדברים אינם נכונים.
שולץ בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של הרטה ברלין. ב-2015 הצטרף לבורוסיה מנשנגלדבאך. שנתיים לאחר מכן חתם בהופנהיים ובקיץ הצטרף לדורטמונד. למרות שיכול היה לייצג את נבחרת איטליה בעקבות שורשיו האיטלקיים של אביו, מגיל צעיר הוא לבש את חולצת נבחרת גרמניה. ב-29 באוגוסט 2018 ערך את הופעת הבכורה שלו במדי המאנשאפט במשחק ידידות מול צרפת, ואף כבש את שער הניצחון בדקה ה-85. סה"כ יש לשולץ 12 הופעות בנבחרת הבוגרת של גרמניה, בהן כבש שני שערים.