מזל טוב: תואר נעל הזהב לעונת 2019/20 יוענק לצ'ירו אימובילה. חלוץ לאציו הבטיח היום (שבת) את הבכורה, עוד לפני המחזור האחרון בסרייה א'. זאת לאחר שכריסטיאנו רונאלדו, היחידי שעוד היה יכול לעקוף את אימובילה, נותר מחוץ לסגל קבוצתו למשחקה הערב מול רומא.
אימובילה כבש העונה 35 שערים, אחד יותר מהחלוץ הפולני של באיירן מינכן, רוברטו לבנדובסקי, שכבר סיים את העונה. אימובילה בן ה-30 כבש ביום רביעי האחרון את השער השני של לאציו ב-0:2 באולימפיקו על ברשיה במחזור הלפני אחרון. בכך חגג שער רביעי בשני משחקים והצליח לעקוף את הפולני ממש ברגע האחרון.
2 צפייה בגלריה
אימובילה חוגג
אימובילה חוגג
עונה מטורפת. אימובילה
(צילום: רויטרס)
רונאלדו, שכבר חגג אליפות עם יובנטוס, לא מצא את הרשת ב-2:0 של קבוצתו בקליארי ברביעי והיה צריך חמישייה כדי לנסות ולעקוף את אימובילה. אולם מאוריציו סארי החליט לתת לו מנוחה לקראת משחק הגומלין בשמינית גמר הצ'מפיונס בשבת הבאה מול ליון.
נחזור רגע לאימובילה, שהפך העונה לשחקן האיטלקי הראשון מאז ג'ינו רוסטי מטורינו (בעונת 1928/29) שכובש למעלה מ-31 שערים בסרייה א' והוא ירשום גם זכייה שלישית בקריירה בתואר מלך שערי הליגה האיטלקית. בפעם הראשונה עשה זאת במדי טורינו ב-2013/14 ולפני שנתיים הוכתר, כשחקן לאציו, לצד מאורו איקרדי.
2 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה אינפו
צ'ירו אימובילה אינפו
צ'ירו אימובילה אינפו
המטרה הבאה שלו: שיא הכיבושים לעונה אחת באיטליה, אותו קבע גונסאלו היגוואין לפני ארבע שנים כשחקן נאפולי (36), באותו אצטדיון סן פאולו בו ישחק אימובילה הערב (21:45) עם לאציו. צמד - ואימובילה יכבוש עוד יעד. תרתי משמע.