זינדין זידאן עצבני על גארת' בייל, לפחות כך נטען ב"אס" הספרדי. הוולשי של ריאל מדריד, כך על פי הדיווח, שב פצוע מפגרת הנבחרת אחרי ששותף 45 דקות מול פינלנד ו-90 מול בולגריה.
למרות שעזב את מדריד ללא כל בעיות רפואיות, ולא ספג אף פציעה במהלך המשחקים, בייל חזר עם בעיה בברכו. ב"דפורטס קואטרו" מוסיפים שראשי הבלאנקוס זועמים על כך מאחר שהם מחפשים לו קבוצה – ופציעה עשויה לסכל את התוכניות שלהם.
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
יישאר בריאל? גארת' בייל
(צילום: AP)
לכן, הוחלט במועדון שהוא יתאמן נכון לעכשיו (כשיתאושש מהפציעה שלו), בנפרד משאר שחקני הסגל, יחד עם מרקו אסנסיו, איסקו, מריאנו וסרחיו רגילון. בייל אמור להיפגש בימים הקרובים עם זידאן כדי לשוחח על עתידו.
בעונה שעברה, בייל בן ה-31 פתח רק 14 פעמים בהרכב בכל המסגרות (12 בליגה) ועל פי דיווחים היה מתוסכל מאוד. לפני כשנה הוא כבר היה סגור בג'יאנגסו סונינג הסינית, במדיה היה אמור להרוויח כמיליון פאונד לשבוע(!), אך ריאל החליטה להטיל וטו על העזיבה שלו, והוא נשאר שנה נוספת במועדון.
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
חזר פצוע. גארת' בייל במדי וויילס
(צילום: רויטרס)
נכון לעכשיו, הוא מרוויח כ-600 אלף פאונד בשבוע ובטלגרף האנגלי טוענים שהאלופה הספרדית תסכים להשתתף בחצי משכרו כדי למכור אותו. עוד נכתב שהם יסתפקו ב-22 מיליון פאונד תמורתו, כרבע מהסכום שהוא עלה להם לפני שבע שנים (הוא נרכש ב-2013 מטוטנהאם תמורת 86 מיליון פאונד שהם 100 מיליון אירו).
נכון לעכשיו האקסית טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד הן השתיים שנראות הכי רציניות לקלוט את הוולשי.