המהומות בירושלים מעוררות עניין גם בעולם וגררו תגובות של מספר כוכבי כדורגל בינלאומיים, שלקחו צד והביעו תמיכה בעם הפלסטיני. הבולט מכולם הוא כוכב מנצ'סטר סיטי, ריאד מחרז שהעלה לחשבון הטוויטר שלו דגל פלסטין והוסיף את התיוג: "הצילו את שייח ג'ראח". לקיצוני האלג'ירי של הסיטיזנס יש 2.6 מיליון עוקבים.
מחרז ממש לא היה היחיד שהביע את דעתו ברשתות החברתיות בנוגע לאירועים בבירת ישראל. העמוד הרשמי של וולבס האנגלית בשפה הערבית העלה את הציוץ הבא: "אתה לא צריך להיות פלסטיני כדי להביע את דעתך, אתה צריך להיות בן אדם. ליבנו ותפילותינו עם הפלסטינים. שאלוהים ישמור ויעזור לתושבי ירושלים ופלסטין".
1 צפייה בגלריה
מחרז חוגג שלושער
מחרז חוגג שלושער
ריאד מחרז
(צילום: רויטרס)
גם אשרף חכימי, אחד ממצטייני העונה של אינטר וכוכב נבחרת מרוקו, התבטא בנושא וצייץ: "שחררו את פלסטין". פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת העלה לסטורי שלו באינסטגרם: "העולם צריך שלום ואהבה. בקרוב העיד אל פיטר, בואו נאהב אחד את השני". הוא גם הוסיף את התיוג "התפללו בשביל פלסטין".
פרנק ריברי, שהמיר את דתו לאיסלאם בשנת 2006, השתמש אף הוא בחשבון האינסטגרם שלו כדי לחזק את הפלסטינים ושיתף סטורי בו נכתב: "חיי פלסטינים חשובים". קשרה המצרי של ארסנל, מוחמד אלנני, העלה לפייסבוק פוסט עם תמונה של דגל פלסטין על רקע הר הבית והוסיף: "לבי, נשמתי ותמיכתי שייכים לך פלסטין".