6.2 שניות. זה הזמן שלקח לרפאל ליאו ממילאן לכבוש את שער היתרון במהלך ה-1:2 היום (ראשון) מול סאסואולו במסגרת המחזור ה-13 בליגה האיטלקית. הפורטוגלי של המוליכה ניפץ את השיא לשער המהיר ביותר בתולדות הסרייה א'.
השיא הקודם החזיק 19 שנה והיה שייך לפאולו פוג'י מפיאצ'נזה, שהבקיע מול פיורנטינה לאחר שמונה שניות בדצמבר 2001. מדובר גם בשער הכי מהיר שהובקע בתולדות חמש הליגות הבכירות באירופה.
2 צפייה בגלריה
רפאל ליאו
רפאל ליאו
רפאל ליאו. נכנס לספר השיאים
(צילום: EPA)
הקאן צ'להאנולו פתח למעשה את המשחק על עיגול האמצע ומשם התקדם כ-10 מטרים ומסר לרפאל ליאו, שדהר לתוך הרחבה בין שחקני ההגנה המבולבלים של המארחת ובעט פנימה. הרוסונרי אף הכפילו את התוצאה בדקה התשיעית, אך ה-VAR פסל את שערו של צ'להאנולו בשל לנבדל. בסופו של דבר אלכסיס סלמאקרס כבש את השני של האורחת (26). דומניקו ברארדי צימק בדקה ה-89.
מילאן חזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ושמרה על יתרון של נקודה מאינטר, אשר לא נתנה ליריבה העירונית לברוח עם 1:2 על ספציה בסן-סירו. אשרף חכימי הבקיע את הראשון (51) ורומלו לוקאקו הכפיל מהנקודה הלבנה (71) וחגג בפעם ה-11 העונה. רוברטו פיקולי בן ה-19 רק צימק בתוספת הזמן (94). הנראזורי מובילים על יובנטוס שבמקום השלישי, בשלוש נקודות.
2 צפייה בגלריה
לוקאקו עם וידאל
לוקאקו עם וידאל
לוקאקו עם וידאל
(צילום: AP)
לאציו עדיין לא ויתרה על החלק העליון של הטבלה וניצחה באולימפיקו 0:2 את נאפולי. כרגע היא במקום השמיני, שש נקודות מיובנטוס השלישית. צ'ירו אימובילה הבקיע בדקה התשיעית ובישל ללואיס אלברטו את השני בדקה ה-56.
אטאלנטה הלא יציבה הציגה שמץ מהיכולת שאפיינה אותה בעונה שעברה כשהביסה את רומא 1:4 בבית. האורחת עוד עלתה ליתרון משער של אדין דז'קו בדקה השלישית, אבל במחצית השנייה אטאלנטה התעוררה בגדול עם רביעייה: דובאן זפאטה (59), רובין גוסנס (70), לואיס מוריאל (72) ויוסיפ איליצ'יץ' (85) הבקיעו.
בנוונטו חזרה לנצח לאחר ארבעה משחקים ורשמה 0:2 על גנואה שמתחת לקו האדום. טורינו ובולוניה נפרדו ב-1:1 וכך גם קליארי ואודינזה.
פורסם לראשונה: 16:48, 20.12.20