כנראה שאל-נאסר וכריסטיאנו רונאלדו לא יזכו העונה באליפות בסעודיה, מאחר שאל-הילאל מובילה עליה ב-12 נקודות והיא לא הפסידה העונה אחרי 26 מחזורים (24 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), אבל הפורטוגלי ממשיך לשפר מספרים בדרך לתואר מלך השערים. שלושה ימים לאחר שהוא חגג שלושער תוך 23 דקות ב-1:5 של קבוצתו על אל-טאי, הערב הוא כבש שלושער שוב, הפעם תוך 33 דקות, לפני שהוחלף לפני פתיחת החצי השני ב-0:8 על עבחה מהמקום ה-16.
הפנומן בן ה-39 כבש את השער הראשון במשחק בבעיטה חופשית חזקה מתחת לחומה. 10 דקות לאחר מכן הוא שוב מצא את הרשת בבעיטה חופשית, כשהפעם סובב מעל החומה. את השלישי שלו הוא חגג לאחר שהקפיץ מעל שוער היריבה, ואחרי דקה רשם את הבישול ה-250 בקריירה שלו כשהכין לעבדולמאג'יד אל סולאיהים.
4 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
לפני המחצית השנייה הוחלף רונאלדו יחד עם סאדיו מאנה, שקבע בעצמו את ה-0:3 בדקה ה-33. עבדולרחמן גאריב (51) והמחליף עבדולעזיז אל אלוויה (63, 86) קבעו את תוצאת הסיום בחצי השני.
לרונאלדו יש 29 שערים ו-10 בישולים העונה בליגה הסעודית. הוא מקדים בשבעה שערים את אלכסנדר מיטרוביץ', חלוצה הסרבי של אל-הילאל.

המסע של זארבריקן נגמר

הסינדרלה של הגביע הגרמני, זארבריקן מהליגה השלישית, סיימה הערב את דרכה במפעל בשלב חצי הגמר עם הפסד ביתי 2:0 לקייזרסלאוטרן. מרלון ריטר כבש ראשון (53) מבישול של אלמאמי טורה, שקבע בעצמו את תוצאת המשחק (75) ושלח הביתה את הקבוצה שהדהימה את באיירן מינכן, איינטרכט פרנקפורט ובורוסיה מנשנגלדבאך.
המנצחת, שנמצאת במקום ה-16 בלבד בבונדסליגה השנייה, עלתה לגמר הגביע לראשונה אחרי 21 שנה ותקווה לזכות בתואר בפעם השלישית בתולדותיה. יריבתה בגמר תיקבע מחר (רביעי, 21:45), במפגש בין האלופה שבדרך באייר לברקוזן לפורטונה דיסלדורף מהליגה השנייה.
4 צפייה בגלריה
שחקני לקייזרסלאוטרן חוגגים עלייה לגמר הגביע
שחקני לקייזרסלאוטרן חוגגים עלייה לגמר הגביע
שחקני לקייזרסלאוטרן חוגגים עלייה לגמר הגביע
(צילום: EPA/RONALD WITTEK)

יובנטוס השיגה מקדמה

שלושה ימים אחרי ה-0:1 הדרמטי של לאציו על יובנטוס באולימפיקו במשחק הבכורה של המאמן החדש איגור טודור, שתי הקבוצות נפגשו הערב שוב, הפעם במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר הגביע האיטלי, והגברת הזקנה השיגה נקמה עם 0:2 בבית, שקטע עבורה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.
פדריקו קייזה (50) ודושאן ולאחוביץ' (64) כבשו והעניקו למסימיליאנו אלגרי מעט אוויר לנשימה לאחר שמעמדו התערער לאחרונה. אם יובנטוס תשלים את המשימה בגומלין, היא תפגוש את פיורנטינה או אטאלנטה, שייפגשו מחר (22:00) למשחק הראשון של חצי הגמר שלהן.
4 צפייה בגלריה
ולאחוביץ'
ולאחוביץ'
נקם בלאציו. ולאחוביץ'
(צילום: Valerio Pennicino/Getty Images)

ליון בגמר לראשונה מאז 2012

ליון המשיכה במגמת ההתאוששות מפתיחת העונה הקטסטרופלית שעברה עליה כשעלתה הערב לגמר הגביע הצרפתי לראשונה מאז 2012 עם 0:3 ביתי על ולנסיין, נועלת טבלת ליגת המשנה.
הקפטן והכוכב אלכסנדר לאקאזט כבש צמד (51 בפנדל ו-57), והמחליף שלו, עמנואל גיפט אורבן, חתם (75). בגמר תפגוש ליון את המנצחת בחצי הגמר מחר (22:10) בין האלופה פ.ס.ז' לראן.
4 צפייה בגלריה
לאקאזט
לאקאזט
לאקאזט
(צילום: Olivier CHASSIGNOLE / AFP)