אתלטיקו מדריד ממשיכה במאבק על מקום בליגת האלופות. הערב היא העפילה חזרה למקום השלישי בליגה הספרדית אחרי ניצחון דרמטי 0:1 על ויאדוליד בבית במסגרת המחזור ה-30, אבל זה ממש לא הלך לה בקלות.
ויטולו החליף את מרקוס יורנטה בדקה ה-73 וכעבור עשר דקות החזיר לצ'ולו עם שער ניצחון בנגיחת המשך אחרי בישול של דייגו קוסטה עם הראש. הכדור הורחק אך עבר בכמה מילימטרים את הקו ואחרי בדיקת VAR אושר השער. לאתלטיקו אותו מספר נקודות כמו לסביליה הרביעית, אבל בזכות הניצחון גדל הפער מחטאפה החמישית לארבע נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני אתלטיקו חוגגים את השער של ויטולו
שחקני אתלטיקו חוגגים את השער של ויטולו
שחקני אתלטיקו חוגגים את השער של ויטולו
(צילום: AFP)
אספניול בדרך לליגה השנייה. נכון, יש עוד מספיק נקודות בקופה, אבל היום (שבת) היא נותרה במקום האחרון אחרי הפסד 3:1 במשחק ביתי נוח על הנייר - מול לבאנטה.
בוריה מיוראל כבש ראשון לאורחת כבר בדקה ה-14, דויד לופס איזן מהר מאוד (28). אספניול חשבה שהיא תצליח להפוך את התוצאה, אבל אניס בארדי (67) ושער עצמי אומלל של אדרה פדרוסה המחליף (87) העניקו ללבאנטה שלוש נקודות.
2 צפייה בגלריה
לבאנטה חוגגת
לבאנטה חוגגת
לבאנטה חוגגת
(צילום: EPA)
אספניול, כאמור, אחרונה עם 24 נקודות, שלוש פחות מסלטה ויגו שמעל הקו האדום (ולה משחק פחות). לבאנטה במקום ה-11 עם 38 נקודות.
שער כבר בדקה השביעית של איניגו מרטינס העניק לאתלטיק בילבאו 0:1 על בטיס. סרחיו קנאלס האורח החמיץ פנדל בדקה ה-86. לאחר המשחק פיטרה בטיס את מאמנה, רובי פרר.
פורסם לראשונה: 17:03, 20.06.20