ליברפול סיימה את 2020 בפסגת הפרמייר-ליג, אך אתמול היא ירדה מאכזבת אחרי 0:0 אצל ניוקאסל. זאת לאחר שהאלופה יצרה מצבים, תקפה, אבל לא הצליחה להכניע את יריבתה. לאדומים 33 נקודות, שלוש נקודות יותר ממנצ'סטר יונייטד (לה יש גם משחק פחות).
ועדיין, אם תשאלו את מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ, המיקום הנוכחי לא ממש גורם לו לקפוץ משמחה. "הטבלה לא מעניינת אותי", אמר בסיום. "זה לא אומר כלום. סיימנו בשני המשחקים האחרונים בתיקו ואנחנו עדיין בפסגה, זה רק מראה איזו עונה מורכבת עוברת על כולם".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
"עונה מורכבת". קלופ
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
סלאח ופירמינו
סלאח ופירמינו
כמה החמצות. סלאח ופירמינו
(צילום: EPA)
"אנחנו במצב טוב, אולי הכי טוב שיש", המשיך קלופ. "אומרים שכשהחיים נותנים לך לימונים, תעשה מהם לימונדה. זה הדבר היחידי שאני רוצה לחשוב עליו. הצלחנו למצוא פתרונות במשחק, הגענו למצבים, חלק מהם היו מטורפים, אבל לא הצלחנו לנצל אותם. בגלל זה נגמר 0:0. אני בסדר עם ההופעה של הקבוצה".
"לא שמח על התוצאה, אבל היכולת הייתה טובה", הוסיף המנג'ר הגרמני. "נכון, לא השגנו את התוצאה שרצינו, אבל זה לא הדבר הכי גרוע בעולם. יש הרבה דברים גרועים יותר". אגב, קלופ אישר כי ג'ואל מאטיפ, מהבלמים הבודדים שנותרו לו, ייעדר בשלושת השבועות הקרובים בעקבות פגיעה במפשעה.
המנצחת הגדולה אתמול: מנצ'סטר יונייטד
ניוקאסל - הקבוצה היחידה שעצרה את ליברפול מלהבקיע בפרמייר-ליג העונה
מנגד, סטיב ברוס יצא מרוצה מהמשחק, למרות הבונקר, והודה: "אני רק מקווה שהאוהדים היו מרוצים מהתיקו". לאחר מכן, הוסיף: "גאה מאוד בשחקנים, הם עשו עבודה מדהימה". המגפייז במקום ה-14 בטבלה, שמונה נקודות מעל הקו האדום, וזה כנראה מה שחשוב.