האם קיליאן אמבאפה ישחק מול אטאלנטה ברבע גמר ליגת האלופות? כולם היו בטוחים שלא, אבל פ.ס.ז' הודיעה היום (שבת) כי החלוץ בן ה-21 ייכלל בסגל למפגש שיתקיים ביום רביעי בליסבון.
בתחילה העריכו באלופה הצרפתית כי אמבאפה, שנפצע בקרסול לפני שבועיים מול סנט אטיין בגמר הגביע הצרפתי (וירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי), ייעדר שלושה שבועות. אף אחד לא ממש חשב שהוא ייכלל בסגל.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
הפתעה נעימה. אמבאפה
(צילום: MCT)
בנוסף לאמבאפה, גם מרקו וראטי נכלל בסגל של תומאס טוכל. הקשר האיטלקי נפצע לפני ארבעה ימים במהלך אימון הקבוצה כשהתנגש עם שחקן אחר. הבדיקות שערך גילו פציעה בשריר התאומים, אך גם הוא עשוי ליטול חלק בהתמודדות.
למי ששכח, מאז החזרה מפגרת הקורונה, הקבוצה מעיר האורות נראית נהדר (למרות שהליגה הצרפתית כמובן הופסקה). היא הביסה 0:9 ו-0:4 את לה האבר וסלטיק בהכנה, גברה 0:1 על סנט אטיין בגמר הגביע הצרפתי וניצחה גם את ליון בגמר גביע הליגה בתום דו-קרב פנדלים. במשחקה האחרון, רשמה 0:1 על סושו, אך זה היה בהרכב חסר וללא הכוכבים.
2 צפייה בגלריה
מרקו וראטי
מרקו וראטי
גם הוא בסגל. וראטי
(צילום: רויטרס)
אגב, אתמול היה זה המאמן טוכל שנפצע באימון ועל פי הודעת המועדון - סובל מנקע בקרסולו השמאלי. לא צוין אם הפציעה תגרום למאמן להיעדר, אך אם אמבאפה ו-וראטי בסגל, אין סיבה שדווקא טוכל ייעדר.