לאו מסי זכה הלילה (בין שני לשלישי) לכבוד מיוחד מקונמבול, ההתאחדות הדרום אמריקאית. בטקס חגיגי שנערך בפרגוואי לקראת הגרלת משחקי גביע ליברטדורס, נחשף פסל בדמותו של כוכב נבחרת ארגנטינה עם גביע העולם אותו הניף לראשונה בקריירה עם האלביסלסטה בקטאר לפני קצת יותר משלושה חודשים.
מדובר בעוד מחווה לכבוד 'הפרעוש', לאחר שבארגנטינה החליטו לקרוא בניין על שמו. הפסל יוצג במוזיאון של קונמבול לצד פסלים של אגדות עבר כמו דייגו מראדונה ופלה, כאשר בנוסף, קיבל מסי העתק של גביע הפינאליסימה (משחק בין אלופת אירופה לאלופת דרום אמריקה) בו זכה עם ארגנטינה ב-2022 לאחר שניצחה 0:3 את איטליה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי לצד הפסל שנבנה לכבודו
לאו מסי לצד הפסל שנבנה לכבודו
מחווה נוספת. לאו מסי לצד הפסל שנבנה לכבודו
(רויטרס)
"זה רגע מאוד מיוחד ויפהפה", אמר מסי לאחר חשיפת הפסל. "אנחנו חיים בתקופה מיוחדת. הגיע הזמן שנבחרת מדרום אמריקה תזכה שוב בגביע העולם".
בחמישי האחרון כבש מסי את שערו ה-800 בקריירה במשחק הידידות של ארגנטינה מול פנמה. מדובר היה במשחק הראשון של נבחרת ארגנטינה אל מול אוהדיה מאז אותה זכייה במונדיאל, והפנומן - שנמצא בתקופה לא טובה בקבוצתו פריז סן ז'רמן - זכה שוב לאהבת הקהל במולדתו, לה היה זקוק כמו אוויר לנשימה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי זוכה לכבוד מקונמבול
לאו מסי זוכה לכבוד מקונמבול
"רגע מאוד מיוחד ויפהפה". לאו מסי
(Christian Alvarenga/Getty Images)
אוהדי הנבחרת של ליונל סקאלוני יזכו להזדמנות נוספת לחזות במסי וחבריו, כאשר משחק ידידות נוסף יתקיים הלילה (בין שלישי לרביעי) בין ארגנטינה לבין נבחרת קורסאו באצטדיון בעיר סנטיאו דל אסטרו.