שלב הבתים של הליגה האירופית מתקרב לסיום ובשעה זו נערך המחזור החמישי ולפני האחרון. מאבקי המיקום הם בעלי משקל קריטי בליגה האירופית - שמונה הקבוצות שיסיימו במקומות הראשונים יעפילו ישירות לשמינית הגמר, שמונה הסגניות ישחקו נגד יריבות שנשרו מליגת האלופות בפלייאוף על הכרטיסים לשמינית, ושמונה הקבוצות שיסיימו במקום השלישי ימשיכו לקונפרנס-ליג.
א.אק ללרנקה – דינמו קייב 3:3 | הקפריסאים היו צריכים נקודה כדי להבטיח את המקום השלישי – שיזכה אותם במשך השתתפות באירופה, בקונפרנס-ליג – וזה בדיוק מה שהם השיגו. עומרי אלטמן להט עם צמד, כשהראשון בחצי מספרת מדהימה (26) והשני בסיומה של מתפרצת (72). ולאדיסלב ואנאט בן ה-20 השווה לפני הירידה למחצית, אבל שער של רפא לופז (53) החזיר את היתרון ללרנקה. צמד מאוחר של דניס גארמאש (82, 90+1) לא עזר לאוקראינים שהודחו.
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
כבש שער מדהים בחצי מספרת. אלטמן
(צילום: רויטרס )
מנצ'סטר יונייטד - שריף טירספול 0:3 | אחרי שהושעה ולא היה בסגל ב-1:1 נגד צ'לסי, כריסטיאנו רונאלדו שב להרכב של מנצ'סטר יונייטד (פתח בכל משחקיה העונה בליגה האירופית), היה פעיל מאוד (רשם שבעה איומים) וכבש את השער האחרון של קבוצתו בדקה ה-82. דייגו דאלוט (44) ומרקוס רשפורד המחליף (65) כבשו עוד קודם לכן. הקבוצה של טאן האח הייתה טובה בהרבה, לא הרשתה אפילו איום אחד על המסגרת שלה, ויכולה להיות מאוד מרוצה מהיכולת שהציגה. לצערה, ריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 את אומוניה ניקוסיה במשחק המקביל בבית, כך שהיא נשארה במקום השני וחייבת לנצח את הספרדים במחזור האחרון בעוד שבוע.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
חזר כמו גדול. רונאלדו
(צילום: גטי אימג'ס )
איינדהובן – ארסנל 0:2 | התותחנים הגיעו עם מאזן מושלם והיו צריכים נקודה כדי להבטיח את המקום הראשון (ששווה העפלה אוטומטית לשמינית הגמר), אבל מיקל ארטטה עלה עם הרכב משנה, הפסיד, וכעת הסתבך. לוק דה-יונג נכנס כמחליף במחצית, בישל לג'וי וירמן (55) וכבש בעצמו את השני (63).
3 צפייה בגלריה
לוק דה-יונג
לוק דה-יונג
נכנס במצית ועשה את השינוי. דה-יונג
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 21:42, 27.10.22