מצא קבוצה חדשה: ליאל עבדה סגר את תנאיו בשארלוט מה-MLS ויעבור אליה רשמית בימים הקרובים. הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים, תמורת 1.5 מיליון דולר לעונה. שארלוט תשלם 5 מיליון דולר לסלטיק עבור החלוץ בן ה-22.
סלטיק לא רצתה שעבדה, אחד מהשחקנים הבולטים בשורותיה, יעזוב, אך המצב עם האוהדים לא הותיר לה ברירה. כזכור, ב-7 באוקטובר, יום הטבח בעוטף עזה, אוהדי סלטיק הניפו דגלי פלסטין והניפו שלטים פרו-פלסטיניים. הדבר גרם למתיחות בין עבדה לאוהדים והוא לא שיחק בתקופה האחרונה.
1 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
(צילום: MacNicol/Getty Images)
עבדה, שחזר בחודש שעבר מפציעה ממושכת, לא הסתיר את הסלידה שלו מהעמדה הפוליטית של אוהדי סלטיק, בדגש על ארגון "הבריגדה הירוקה", שהלכה והחריפה מאז מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר. עבדה חווה סערת רגשות מתמשכת בעקבות תמיכת האוהדים בצד הפלסטיני, כאשר בשיא המתיחות, אף פנה להנהלת המועדון, כדי שתגנה את התופעה. בתחילה, ההנהלה ניסתה לשכנע אותו להישאר ובשל כך הוא לא שוחרר בינואר. אולם כעת נראה שהצדדים בדרך לפרידה סופית.
עבדה כבש 22 שערים ובישל 29 נוספים ב-112 הופעות במדי סלטיק, אליה הצטרף ממכבי פ"ת ב-2021. הוא זכה עם סלטיק בשתי אליפויות סקוטלנד.
שארלוט היא קבוצה חדשה ב-MLS. היא הצטרפה לליגה ב-2022. עבדה יצטרף לתאי בריבו, שמשחק בפילדלפיה יוניון. המאמן שלה הוא האנגלי בן ה-52 דין סמית', שאימן בעבר באסטון וילה ולסטר.