פ.ס.וו איינדהובן פתחה אתמול (חמישי) את שלב הבתים בליגה האירופית ב-2:2 ביתי מול ריאל סוסיאדד. את האמת, בהולנד יצאו עם תחושות מעורבות. מצד אחד, ההולנדים שמצויים בכושר נהדר הגיעו כפייבוריטים. מצד שני, הבאסקים רשמו מהפך והובילו בהפסקה, אך פ.ס.וו הצליחה לבסוף להשיג נקודה.
ערן זהבי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-63 על ידי קרלוס ויניסיוס. הישראלי רשם משחק שישי ברציפות ללא שער במסגרת אירופית. כל זאת אחרי חלון משחקים נהדר במדי נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל.
3 צפייה בגלריה
זהבי, גצה ושחקני איינדהובן מתוסכלים
זהבי, גצה ושחקני איינדהובן מתוסכלים
גצה, זהבי וחבריהם מתוסכלים
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
עוד משחק ללא שער במפעל אירופי. זהבי
(צילום: AP)
באתר VI העניקו לחלוץ הישראלי את הציון 5 – הנמוך ביותר מכל שחקני הקבוצה. "זהבי אכזב בהופעת הבכורה של המתחרה שלו, ויניסיוס", נכתב. "מריו גצה שוב הוביל את הקבוצה. זהבי? מול ריאל סוסיאדד זה לא עבד".
לעומת זאת, ב-Voetbalprimeur זהבי דווקא קיבל את הציון 6.5, בין הגבוהים משחקני פ.ס.וו. באתר נכתב: "הוא כבש חמש פעמים בשלושה משחקים במדי נבחרת ישראל, אבל בפ.ס.וו קצת נעצר. החלוץ המנוסה היה פעיל, אך חסר מזל מול השוער אלכס רמירו, שהדף בעיטה שלו לקרן כבר אחרי שמונה דקות".
3 צפייה בגלריה
שמידט
שמידט
"עשינו הכל כדי לכבוש את השער השלישי". שמידט
(צילום: AP)
מאמן פ.ס.וו, רוג'ר שמידט, התייחס בסיום המשחק לתיקו הביתי: "עשינו הכל כדי לכבוש את השער השלישי, אבל פשוט לא הצלחנו. היינו חסרי מזל. לטעמי, היינו ראויים לניצחון, בטח עם הלחץ שהפעלנו בדקות האחרונות".
שמידט הוסיף: "איבדנו את הכדור יותר מדי בקלות, בעיקר במחצית הראשונה. נתנו להם במתנה את שני השערים. באופן מוזר, אחת החוזקות שלנו היא מרכז השדה וההגנה. ועדיין, אני חושב שזה היה משחק טוב מאוד שלנו".