בלילה שבין חמישי לשישי יעלו לאו מסי ואינטר מיאמי למשחק חוץ במקסיקו מול מונטריי בגומלין רבע גמר ליגת האלופות של צפון ומרכז אמריקה. המקסיקנים ניצחו 1:2 בפלורידה בשבוע שעבר, אך לגומלין תגיע אינטר מיאמי עם מסי, שחזר בלילה שבין שבת לראשון מפציעה של חודש כשעלה מהספסל וכבש ב-2:2 מול קולרדו ראפידס בליגה.
בארה"ב עוסקים בימים האחרונים במשחק - אבל מזווית אחרת לחלוטין. צהובה. הכל התחיל מדיווח ב"-USA TODAY" כי לאחר המשחק הראשון נרשם עימות חריג בין מסי, ג'ורדי אלבה, לואיס סוארס והמאמן טאטה מרטינו, עם שופט המשחק שלטענתם קיפח את אינטר מיאמי.
1 צפייה בגלריה
מסי
מסי
למי קראתם גמד? מסי
(צילום: Megan Briggs / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
מיד לאחר מכן דלפו לרשת קטעי קול של עוזר מאמן מונטריי, ניקו סאנצ'ס, שהיה בסמוך לאירוע והתעמת אף הוא עם מסי. "הגמד היה אחוז דיבוק, היו לו פני שטן", אמר סאנצ'ס. "מסי רצה לריב איתי. לא חושב שהוא רצה להרביץ לי, אחרת הוא היה עושה זאת כי עמדתי סנטימטר ממנו. הוא הצמיד את האגרוף שלו לפרצוף שלי. בגלל שלא הסתכלתי עליו, הסתכלתי הצידה, ולא עניתי בחזרה, זה החמיר את המצב".
כשנשאל מדוע היה בכלל ליד מסי, ענה: "התקרבתי לבקש תמונה והמאבטח שלו עצר בעדי. ראיתי את מסי עצבני ובדיוק הגיעו השופטים. כשהם נכנסו, מסי נעמד מולם ואמר להם דברים קשים. אם אנחנו היינו עושים את זה, היו מרחיקים אותנו לעזאזל".
ההתנצלות של ניקו סאנצ'ס
לאחר שהעניין כמובן עורר סערה ענקית, סאנצ'ס פרסם התנצלות פומבית ברשתות החברתיות: "אני רחוק מלכעוס עליהם (מסי ומרטינו), זה יהווה עבורי שיעור לעתיד. דיברתי בצורה חסרת כבוד, לכן אני מביע את התנצלותי. אני כאן להראות את הפרצוף ולעמוד מאחורי דבריי".
"הפרעוש" כבש במשחק האחרון את שערו השישי העונה בשש הופעות בכל המסגרות. עוד לפני המשחק, ב"סאן" הבריטי דיווחו כי מסי עשוי להפוך לבעלים המשותף של אינטר מיאמי לצד דייויד בקהאם - כשהארגנטינאי יחליט לתלות את נעליו. על-פי הפרסום, ישנו סעיף בחוזהו של מסי לפיו הוא יוכל לשמש כאחד מבעלי המועדון אם יחפוץ בכך, ללא צורך בתשלום לקניית מניות - סעיף דומה שהיה בחוזהו של בקהאם כשהאחרון עבר ללוס אנג'לס גלאקסי.