3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי והחברים חוגגים
(צילום: AFP)
המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי הלילה (בין ראשון לשני) במוקדמות המונדיאל הבטיח רבות וגם קיים. האלביסלסטה סיפקו את אחת ההצגות הטובות שלהם בתקופה האחרונה וניצחו 0:3.
לאו מסי היה פשוט פנטסטי. בדקה ה-37 ניסה להכניס כדור לתוך הרחבה לניקולאס גונסאלס במסירה מתוחכמת, שהטעתה את כל הגנת אורוגוואי וגם את השוער פרננדו מוסלרה, ונכנסה פנימה. הפרעוש גם הפך לשחקן הדרום אמריקאי הראשון בהיסטוריה שכובש 80 שערים בינלאומיים.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. הצגה של ארגנטינה
(צילום: AFP)
מסי מקבל את התשורה על ההישג המרשים
שש דקות לאחר מכן רודריגו דה פול הכפיל את התוצאה, אחרי שבעיטה חזקה של לאוטרו מרטינס חזרה אליו והוא כבש ללא בעיה. מרטינס בסופו של דבר הוסיף שער משלו. בדקה ה-62 קיבל חלוץ אינטר מסירת רוחב מושלמת מדה פול והבקיע מקרוב.
במשחק נוסף במוקדמות, קולומביה וברזיל המוליכה סיימו ב-0:0. התוצאה אמנם מאכזבת, אך זה היה משחק עם לא מעט הזדמנויות לשתי הנבחרות. עבור הסלסאו זה משחק ראשון ללא ניצחון בקמפיין (תשעה ניצחונות קודם לכן). ארגנטינה צימקה את הפער מברזיל לשש נקודות, ונראה שמקומן של שתי הנבחרות בקטאר די מובטח.
3 צפייה בגלריה
יירי מינה וניימאר בעימות
יירי מינה וניימאר בעימות
יירי מינה וניימאר בעימות
(צילום: AFP)
אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון במוקדמות, צ'ילה סוף סוף עשתה את זה עם 0:2 על פרגוואי. בן בררטון (68) ומאוריציו איסלה (72) סגרו את הסיפור עבור הצ'יליאנים, שרחוקים חמש נקודות מקולומביה, שמדורגת במקום החמישי שמוביל לפלייאוף העלייה למונדיאל.