סיפור לא שגרתי מצרפת. אנדר הררה, קשר פריז סן ז'רמן, נשדד אתמול (שלישי) בלילה על-ידי יצאנית. העיתון "לה פריזיאן" פרסם לראשונה את הסיפור ובהמשך היום היו אלה כלי תקשורת נוספים בצרפת שדיווחו כי השחקן שנשדד הוא הררה.
על-פי אותם פרסומים, השחקן נשדד אתמול בשעות הלילה באזור מערב פריז. אותה יצאנית ניצלה את העובדה שהררה עצר ליד רמזור, נכנסה לרכבו, איימה עליו ולקחה לו את הטלפון הנייד והארנק, בו היו 200 אירו.
2 צפייה בגלריה
אנדר הררה
אנדר הררה
פרשיה לא נעימה. הררה
(צילום: AFP)
רק שכאן לא הסתיימה הסאגה. היצאנית ביקשה מהררה להביאה לנקודה מסוימת בעיר בתמורה להחזרת הטלפון הנייד. האחרון נענה לבקשה וקיבל את המכשיר בחזרה אחרי שזו הורדה. את 200 האירו, כסף כיס בשבילו, הוא כבר לא ראה יותר. אחרי האירוע, הררה הגיש תלונה במשטרה - בעקבותיה כמובן הודלף הסיפור.

ביקורת על ניימאר: "לא מתעניין במצב הקבוצה"

בעניין אחר: בפריז סן ז'רמן מתכוננים לקראת משחק הליגה הקרוב מול ליל (שישי, 22:00), בסיומו ירצו בקבוצה לחזור למסלול הניצחונות.
2 צפייה בגלריה
סופג אש. ניימאר
סופג אש. ניימאר
סופג אש. ניימאר
(רויטרס)
מי שספג ביקורת בימים האחרונים על יכולתו, בעיקר לאחר ה-0:0 מול מארסיי, הוא ניימאר. "הכושר שלו כבר נהיה מדאיג, ובזמן שמסי ואמבאפה מנהלים את העניינים, ההשפעה שלו קטנה מאוד", נכתב בתקשורת הצרפתית. "הוא אפילו לא התעניין במצב הקבוצה לאחר שחבריו נותרו בעשרה שחקנים".
מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו, התייחס לכוכב הברזילאי בסיום אותו משחק בוולדרום: "אני מרוצה מהיכולת שלו במשחק. יש מספר דברים חיוביים שאנחנו יכולים לקחת: היינו מאורגנים גם בלי הכדור ואפילו הצלחנו לשלוט בעשרה שחקנים למשך הרבה זמן. אנחנו לא נחגוג נקודה, אבל ראינו דברים טובים. רק הייתה לנו בעיה בסיומת".