מישהו הספיד את לאו מסי וברצלונה? אחרי הניצחון הגדול אתמול (שבת) 0:2 בסביליה, גם בקטאלוניה מאמינים שתואר האליפות בר השגה. זה לא רק הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה שהצטמצם לשתי נקודות, אלא גם הכושר הנהדר של "הפרעוש" בתקופה האחרונה.
מסי כבש מול סביליה את שערו ה-19 העונה בליגה הספרדית ומקדים כבר בשלושה שערים את לואיס סוארס לעבר, ככל הנראה, תואר פיצ'יצ'י נוסף. לכוכב בארסה יש 14 שערים (בתוספת ארבעה בישולים) רק בשנת 2021 והוא ניצב בפסגה יחד עם רוברטו לבנדובסקי מבאיירן מינכן.
1 צפייה בגלריה
מסי כובש את השני של בארסה מול סביליה
מסי כובש את השני של בארסה מול סביליה
מסי כובש את השני של בארסה מול סביליה
(צילום: AP)
שבר את הרשת. מסי מתחמק מג'ורדן
ומזווית נוספת
בכלל, מסי אוהב לפגוש את סביליה. לארגנטינאי יש 38 שערים ו-19 בישולים ב-42 משחקים מול האנדלוסים, אותם יפגוש ביום רביעי שוב - בגומלין חצי גמר גביע המלך (0:2 לסביליה במשחק הראשון). אתמול, כאמור, הוא סיפק עוד תצוגה אדירה: שער ובישול, אבל לא אלו ששברו את הרשת, אלא ההתחמקות המצחיקה מז'ואן ג'ורדן מסביליה. "תפוס אותי אם תוכל", נכתב בתקשורת הספרדית בהקשר לאירוע והתמונה חגגה ברשתות החברתיות. "פשוט אי אפשר לעצור את מסי".
גם התקשורת בקטאלוניה חגגה את הניצחון. "זה אפשרי", זעקה הכותרת ב"ספורט" בהתייחס למירוץ האליפות. "זו בארסה הגדולה" נטען ב"מונדו דפורטיבו". ג'רארד פיקה, לעומת זאת, ביקש לרדת לקרקע: "אני מקווה שנניף תואר כלשהו בסיום העונה, אבל יש עוד מספיק משחקים ואנחנו צריכים לעבוד קשה. אם נצליח להפוך את התוצאה בגומלין ביום רביעי, זה ישנה עבורנו את כל העונה".
פדרי עוזב את האצטדיון על קביים
המאמן המאושר, רונאלד קומאן, סיכם "שינינו את השיטה כדי ללחוץ יותר טוב את סביליה. לא הנחנו להם לרגע במהלך כל המשחק. השקט שלנו עשה את ההבדל". על אנטואן גריזמן, שלא שותף, הוסיף קומאן: "בגלל שינוי השיטה, זה היה הדבר הכי טוב בשביל הקבוצה".
לצד האופטימיות, בברצלונה גם מביטים בדאגה לעבר מצבו של פדרי. הטאלנט הצעיר הוחלף בדקה ה-71 והוא סובל ממתיחה בקרסול. המשמעות: הוא ייעדר בוודאות מהמשחק ברביעי בקאמפ נואו וככל הנראה יחמיץ כשלושה שבועות.