מחזור הסיום בבונדסליגה, הליגה הבכירה הראשונה שחזרה לפעילות, סיפק לנו היום (שבת) המון שערים ולא מעט דרמות. הופנהיים של מונס דאבור (פתח והוחלף בדקה ה-56) הביסה 0:4 את דורטמונד בחוץ, והבטיחה את מקומה בשלב הבתים בליגה האירופית.
אנדריי קראמריץ' סיפק משחק אדיר עם רביעייה לרשת של רומן בורקי, צמד במחצית הראשונה (8, 30) וצמד בשנייה (48, 50 בפנדל). הקרואטי, שסיים כמלך שערי הקבוצה עם 12 כיבושים, גנב את ההצגה לארלינג הולאנד וג'יידון סאנצ'ו.
3 צפייה בגלריה
אנדריי קראמריץ' חוגג עם מונס דאבור
אנדריי קראמריץ' חוגג עם מונס דאבור
אנדריי קראמריץ' חוגג עם מונס דאבור
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור חוגג עם החברים
מונס דאבור חוגג עם החברים
הופנהיים חוגגת
(צילום: AFP)
האלופה באיירן מינכן עשתה להופנהיים את העבודה עם 0:4 קליל על וולפסבורג, שסיימה שביעית ותשחק במוקדמות הליגה האירופית. קינגסלי קומאן כבש ראשון בדקה הרביעית מבישול מספר 21 של תומאס מולר העונה. הקשר הנפלא שבר את שיאו של קווין דה בריינה מעונת 2014/15, אז הבלגי שיחק בוולפסבורג...
קומאן קינא במולר ובישל גם הוא, הצרפתי מיקאל קוויזאנס הכפיל בדקה ה-37. מלך השערים רוברט לבנדובסקי כבש פנדל (72) וסיים את העונה עם 34 הבקעות. מולר חתם (79). באיירן, שתשחק מול לברקוזן בגמר הגביע הגרמני בשבת הבאה, נותרה מושלמת מאז החזרה מפגרת הקורונה עם תשעה ניצחונות ליגה רצופים.
3 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
(צילום: AFP)

דיסלדורף ירדה, מנשנגלדבאך בצ'מפיונס

דיסלדורף לא עמדה בלחץ והפסידה 2:0 לאוניון ברלין, ורדר ברמן עקפה אותה בישורת האחרונה עם 1:6 מהדהד על פ.צ קלן. ברמן סיימה במקום ה-16 שמוביל לפלייאוף ותשחק על הכרטיס האחרון לבונדסליגה מול השלישית בליגת המשנה. היריבה עדיין לא נקבעה.
סגן מלך השערים טימו ורנר (28) כבש צמד, ר.ב לייפציג ניצחה 1:2 את אוסבורג וסיימה שלישית. בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 0:2 את הרטה ברלין משערים של יונאס הופמן ואמיל אמבולו, וסגרה את העונה עם מקום רביעי וכרטיס לליגת האלופות.
החמישית באייר לברקוזן, שניצחה 0:1 את מיינץ, תסתפק בליגה האירופית ותנסה לעקוץ את באיירן מינכן בגמר הגביע. תוצאות נוספות: פרנקפורט - פאדרבורן 2:3, פרייבורג - שאלקה 0:4.
פורסם לראשונה: 16:17, 27.06.20