לא מעט ממשחקי הערב (שבת) באיטליה היו לפרוטוקול בלבד - וכנראה שזו אחת הסיבות שיובנטוס רשמה הפסד ביתי ראשון בליגה מאז אפריל 2018 כשנכנעה 3:1 לרומא.
האלופה (הנצחית, יש לומר) שיחקה בסגל חסר, שילבה לא מעט צעירים ואפילו לא רשמה למשחק את כריסטיאנו רונאלדו, זה עלה לה ביוקר. גונסאלו היגוואין עוד העלה את יובה ליתרון מוקדם כבר בדקה החמישית, אבל ניקולה קאליניץ' (23) וצמד של דייגו פרוטי (44 בפנדל ו-52) הפכו את התוצאה, וגם אם זה לאומר יותר מדי - הזאבים יכולים להיות מרוצים מעצמם.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה
לא נעים, לא נורא. כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים
לא רע בכלל. רומא חוגגת בטורינו
(צילום: AFP)
עכשיו הביאנקונרי ימשיכו בהכנות שלהם לקראת סוף השבוע, כשהם יארחו את ליון למשחק הגומלין במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אך צריך להזכיר שהם סוחבים הפסד 1:0 מהמשחק הראשון.
עוד הערב, המאבק על "האלופה" בליגה ללא יובנטוס הוכרע, כשאינטר סיימה במקום השני בטבלה. הנראזורי רשמו 0:2 מרשים בחוץ מול אטאלנטה והבטיחו את הסגנות. דנילו ד'אמברוסיו כבש כבר אחרי 50 שניות, אשלי יאנג הכפיל בדקה ה-20 והאורחת שמרה על התוצאה עד לשריקת הסיום.
3 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
ובמקום השני. שחקני אינטר חוגגים
(צילום: AP)
לאציו סיימה במקום הרביעי למרות שהפסידה 3:1 לנאפולי. פביאן רואיס כבש ראשון לזכות המארחת, צ'ירו אימובילה בשערו ה-36 העונה בליגה (שזיכה אותו בנעל הזהב האירופית) השווה זמנית (22)\ אבל לורנצו אינסינייה (54, פנדל) ומתאו פוליטאנו (90+3) הבטיחו את הניצחון.
במשחקים נוספים, זלאטן איברהימוביץ' החמיץ פנדל (44), כבש שער (55) ונעזר גם בשערים של סמו קסטייחו (57) ועצמי של רגנאר קלבאן (11) כדי לסדר למילאן 0:3 חלק על קליארי. ברשיה וסמפדוריה סיימו בתיקו 1:1.