את הדרבי הזה לא ישכחו בקרוב בצד הכחול של העיר ליברפול: אברטון ניצחה 0:2 (ג'אראד בראנטווייט 27, דומיניק קאלברט-לווין 58) את האדומים של יורגן קלופ וככל הנראה העירה אותם סופית מחלום האליפות בפרמייר-ליג.
הטופיז הגיעו למשחק אחרי שכבר השיגו סוג של טווח ביטחון מהקו האדום (חמש נקודות מלוטון ומשחק חסר), ומנגד עמדה ליברפול שאפשר כבר להגדיר את החודש שעבר עליה כ"אפריל האיום".
3 צפייה בגלריה
שחקני אברטון
שחקני אברטון
אין כמו שמחה לאיד. שחקני אברטון חוגגים
(צילום: AP Photo/Jon Super)
3 צפייה בגלריה
ליברפול
ליברפול
קלופ מנחם את נונייס בסיום
(צילום: Reuters/Lee Smith)
אחרי שהודחה ברבע גמר הגביע האנגלי על ידי הנמסיס מנצ'סטר יונייטד, וסיימה את דרכה בליגה האירופית בעקבות הפסד ביתי לאטאלנטה, הערב היא ככל הנראה נפרדה מהאליפות אחרי משחק שלישי ללא ניצחון בארבעת משחקי הליגה האחרונים.
לאחר 34 משחקים ליברפול (74 נקודות) רחוקה כדי שלוש נקודות מארסנל שבפסגה. מנצ'סטר סיטי מדורגת שלישית (73 נקודות) אבל עם שני משחקים חסרים. מבחינת אברטון (שהתרחקה כדי 8 נקודות מהקו האדום) זהו הניצחון הראשון על ליברפול בגודיסון פארק מאז אוקטובר 2010, וכאמור, הוא אחד המתוקים אי פעם. באנפילד, אגב, ניצחו הכחולים בפעם האחרונה ב-2021 באנפילד.
במשחק נוסף הערב ניצחה מנצ'סטר יונייטד את שפילד יונייטד 2:4 אחרי שפיגרה פעמיים. הארי מגוואייר (42), ברונו פרננדש (61 בפנדל, 81), ורסמוס הוילונד (85) כבשו ליונייטד; ג'יידן בוגל (35) ובן בררטון (50) לשפילד. בסיום המשחק השחקנים של טאן האח מדורגים במקום השישי (53 נקודות).
במשחקים נוספים: קריסטל פאלאס – ניוקאסל 0:2, וולבס - בורנמות' 1:0.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
יחכו עם החגיגות למחזור הבא. אמבאפה ופ.ס.ז' מטיילים נגד לוריין
(צילום: DAMIEN MEYER / AFP)
פ.ס.ז' - לוריין 1:4: הקבוצה של לואיס אנריקה הביסה הערב את קבוצת התחתית בזכות צמדים של עוסמאן דמבלה (19, 60) וקיליאן אמבאפה (22, 90) - ועשתה צעד נוסף אל עבר אליפות ה-12 של המועדון והשלישית ברציפות. מי שמנעה ממנה לחגוג עוד הערב הייתה המדורגת שנייה מונאקו, שניצחה את ליל 0:1.

הגביע האיטלקי: אחרי שהדיחה את ליברפול ברבע גמר הליגה האירופית, אטאלנטה המשיכה הערב את המומנטום עם ניצחון 1:4 על פיורנטינה בגומלין של חצי גמר הגביע האיטלקי (2:4 בתום שני המשחקים). בגמר מחכה לה יובנטוס.