אחרי ההפסד 3:1 בהארכה לריאל מדריד ברבע גמר גביע המלך, באתלטיקו זועמים על השופט סוטו גראדו, כאשר לטענתם היה צריך להישלף כרטיס צהוב שני לדני סבאיוס מריאל, לאחר שתיקל את תומא למאר על סף הרחבה.
המאמן דייגו סימאונה אמר: "ביקשתי מהשופט שיכבד אותנו, זה כבר קרה לנו איתו מול ריאל סוסיאדד, הוא לא שורק לעבירות נגד אלברו מוראטה. הוא אומר שהוא מגזים בנפילות שלו. אם זה ככה, אני לא אשים את מוראטה בהרכב כשהוא שופט אותנו. לאף אחד לא אכפת מכך שהגיע לדני סבאיוס כרטיס צהוב שני, הייתה עבירה ברורה שמחייבת כרטיס צהוב אבל לאף אחד לא היה אכפת מזה. התוצאה מעציבה אותי אבל לא היכולת. אני גאה מאוד בקבוצה שלי".
5 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה והשופט
דייגו סימאונה והשופט
דייגו סימאונה והשופט
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
סימאונה לא מאמין
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
שחקני ריאל חוגגים
שחקני ריאל חוגגים
שחקני ריאל חגגו
(צילום: רויטרס)
גם יאן אובלק כעס מאוד על השופט: "אם סטפן סאביץ' הורחק, אז גם דני סבאיוס היה צריך לקבל אדום, אנחנו רגילים לזה". רודריגו דה פול הוסיף: "העבירה של סבאיוס היא כרטיס צהוב ברור, כולם ראו את זה".
סימאונה הוסיף: "רק בגלל הכרטיס האדום לא הצלחנו להגיע לפנדלים, הקבוצה שיחקה היטב. ריאל מדריד הייתה טובה יותר מול השער. הגענו למצבים שלנו ולא ניצלנו אותם. לא נזכה בתואר העונה אבל יש לנו עוד מטרות, אמשיך לתת את הכל למועדון. נתנו את הכל ועשינו מה שאפשר כדי לנצח".
5 צפייה בגלריה
סטפן סאביץ' מורחק
סטפן סאביץ' מורחק
סטפן סאביץ' מורחק
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי. היה מרוצה
(צילום: EPA)
בצד השני, קרלו אנצ'לוטי הסביר מה גרם לריאל מדריד להרים את הקצב אחרי מחצית ראשונה חלשה: "לא הייתי צריך לכעוס על השחקנים במחצית, הם ידעו שהם משחקים בקצב נמוך וחייבים להרים אותו כדי לנצח. השינוי היה יותר מנטלי מאשר טקטי. כדי להשוות היינו צריכים להיות צריכים להיות יותר אנרגטיים. קשה להסביר איך קבוצה משחקת רע במחצית הראשונה, ומשתפרת מאוד במחצית השנייה, בסך הכל אני מרוצה".
אנצ'לוטי נשאל על השיפוט ואמר: "לא ראיתי מה קרה עם דני סבאיוס, המקרה של סטפן סאביץ' די ברור, הגיע לו לקבל כרטיס. אתלטיקו שיחקה די טוב. זה נורמלי שהם כועסים אחרי הפסד כזה. יש לנו עומס משחקים גדול עכשיו ונצטרך את כל שחקני הסגל, אולי אשתמש גם בשחקני האקדמיה של המועדון".
עכשיו כולם מחכים להגרלה אשר תיערך ביום שני הקרוב ותיקבע האם נראה קלאסיקו כבר בחצי הגמר לאחר שתמונת העולות הושלמה: ברצלונה, ריאל מדריד, אוסאסונה ואתלטיק בילבאו העפילו לחצי הגמר.