ברצלונה עלתה אמש (רביעי) לחצי גמר גביע המלך למרות שפיגרה 2:0 בדקה ה-89 ולאחר קאמבק גדול בדקות הסיום ומשחק משוגע שהסתיים ב-3:5 בתום הארכה. אחד מגיבורי הניצחון היה ג'ורדי אלבה, שכבש צמד כולל את השער בדקה ה-92 שקבע שוויון דרמטי ושלח את המשחק להארכה.
"האמנו שאפשר לחזור - וככה אכן היה", אמר המגן הוותיק. "אני מאוד שמח מהשערים שכבשתי. בסך הכל הגיע לנו לנצח. לא זוכר אם כבשתי קודם לכן שער בנגיחה". אלבה זכה לפרגון גם ממאמנו רונאלד קומאן: "הוא שחקן מפתח ואני חושב שהוא ישוב בקרוב גם לנבחרת ספרד".
2 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
שחקני ברצלונה שמחים
(צילום: רויטרס)
ההולנדי תיאר את הניצחון כ"מדהים" והוסיף: "עשינו כל מה שאפשר ונלחמנו עד השנייה האחרונה. הקבוצה עשתה עבודה מצוינת והשחקנים נתנו הכל. הניצחון הזה הגיע לנו".
קומאן גם לא היסס לבקר פומבית את פ.ס.ז' שמביעה עניין גלוי בלאו מסי שמסיים חוזה בקיץ: "מה שהם עושים עם מסי הוא פשוט חוסר כבוד. אני לא אוהב את זה שהם מדברים כל כך הרבה על שחקן שעדיין נמצא בברצלונה".
2 צפייה בגלריה
קומאן
קומאן
קומאן. לא היסס לבקר
(צילום: רויטרס)
מאמן ברצלונה התייחס להתבטאויות של ניימאר, המנהל המקצועי לאונרדו, המאמן הטרי מאוריסיו פוצ'טינו ואנחל די מריה שאמר אמש: "מקווה לשחק עם מסי. יש לא מעט אפשריות שיביאו אותו לפ.ס.ז'". כדי לחמם עוד יותר את העניינים שתי הקבוצות גם ייפגשו במהלך החודש במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.
מי שעוד רשם משחק מצוין היה אנטואן גריזמן שחגג צמד וגם את הבישול לאלבה בתוספת הזמן: "יש לי בטחון במאמן וזה הופך את הכל לפשוט יותר. היה משחק יוצא דופן והצגנו גישה מנצחת. הניצחון הזה צריך להעניק לנו בטחון עד לסיום העונה".