בזמן שפ.ס.ז' עוד חוגגת את הניצחון על באיירן מינכן בליגת האלופות, ליל הגדילה את הפער בפסגת הליגה הצרפתית ל-6 נקודות לאחר 0:2 בחוץ על מץ. הקבוצה של פוצ'טינו תנסה להקטין את ההפרש במפגש בשבת מול שטרסבורג.
הגיבור של ליל היה בוראק יילמאז, שהבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-60. החלוץ הטורקי בן ה-36 שהפגיז במדי נבחרתו, שבר בצורת של שלושה חודשים בליגה והעלה את מאזנו ל-10 שערים. עוד לפני כן, ארון לייה החמיץ פנדל עבור המארחת. המגן (הטורקי גם כן), מהמט צ'ליק הכפיל (89).
1 צפייה בגלריה
בוראק יילמאז
בוראק יילמאז
בוראק יילמאז חוגג
(צילום: AFP)
בספרד, הואסקה נחלצה מהקו האדום לאחר 1:3 חשוב בקרב התחתית נגד אלצ'ה שירדה בעצמה למקום שמוביל לליגת המשנה בסיום העונה. רפא מיר הבקיע שער מוקדם (3), דניס ואברו איזן זמנית כעבור שתי דקות בלבד עם שער עצמי. סנדרו רמירס השיב את היתרון למארחת (30) ורפא מיר השלים צמד בפנדל (87).
עוברים לאנגליה, שם וולבס שברה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 דרמטי על פולהאם. אדאמה טראורה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-93. הקוטג'רס עם הפסד רביעי ברציפות.
דיא סבע ואל נאסר הפסידו 5:4 בפנדלים (0:0 בתום הזמן החוקי), בגמר גביע הליגה של איחוד האמירויות מול שבאב אל-אהלי דובאי. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-43 בעקבות שינוי טקטי שערכה קבוצתו לאחר שנותרה ב-10 שחקנים. בהולנד, אלי דסה שיחק 90 דקות ב-0:0 של ויטסה מול דן האג.