יובנטוס עשויה לזכות מחר (חמישי) בתואר אליפות תשיעי ברציפות ו-36 בסך הכל, אם תנצח את אודינזה בחוץ. את החדשות הללו קיבלו השחקנים של מאוריציו סארי בעקבות ה-0:0 הביתי של אינטר מול פיורנטינה הערב. במצב הנוכחי בטבלה, יובה מוליכה בשש נקודות על השנייה אטאלנטה, כשאם תנצח היא תפתח ממנה פער של תשע נקודות עם שלושה מחזורים לסיום ויתרון במאזן הפנימי בין השתיים.
את ההצגה של הערב נתנה רומא, עם 1:6 מוחץ מול האחרונה בטבלה ספאל. ניקולה קאליניץ' (10) פתח, אבל אלברטו צ'רי (24) השווה מיד. זו הפעם האחרונה שספאל חגגה, כי מאותו רגע הייתה רק קבוצה אחת על הדשא. קרלס פרס (38) החזיר את היתרון, ובמחצית השנייה אלכסנדר קולארוב (47), ברונו פרס (52 ו-75) וניקולו זניאולו (90) השתתפו בחגיגה.
מאז חזרת הליגה האיטלקית מפגרת הקורונה הארוכה פארמה הייתה אחת הקבוצות הכי גרועות בסריה א'. השחקנים של רוברטו ד'אברסה רשמו שבעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו ורק ניצחון אחד בעשרה מחזורים.
למי שאין כוח לחשב, זה אומר חמש נקודות מ-30 אפשריות – אין נתון שיותר צועק "לא רצינו לחזור לשחק" מאשר זה. הערב נאפולי ציפתה לרשום ניצחון קל בטרדיני ולהמשיך להילחם על הכרטיס לליגה האירופית, אבל הכל הלך לה הפוך.
1 צפייה בגלריה
פארמה חוגגת
פארמה חוגגת
סוף סוף הם חוגגים. שחקני פארמה
(צילום: getty images)
בסופו של דבר פארמה יצאה המנצחת עם 1:2 כשכל השערים במשחק הובקעו מהנקודה הלבנה. ג'אנלוקה קפראני כבש רגע לפני סיום המחצית (45+3), לורנצו אינסינייה (54) איזן בפנדל משלו והמילה האחרונה הייתה שייכת לדיאן קולוסבסקי שכבש בדקה ה-87 את שער הניצחון.
במשחקים נוספים: לצ'ה גברה 1:3 על ברשיה, גנואה ניצחה את סמפדוריה 1:2 בחוץ, טורינו ו-ורונה נפרדו בתיקו 1:1.
פורסם לראשונה: 23:12, 22.07.20