הערב (שבת) נערכים חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-21 בבונדסליגה, והבשורות הטובות מהזווית הישראלית הן שמונס דאבור חזר להבקיע במדי הופנהיים לראשונה מאז נובמבר, כאשר כבש את השער הראשון של קבוצתו ב-2:2 מול דורטמונד בחוץ.
ג'יידון סאנצ'ו נתן למארחת יתרון בדקה ה-27, אבל כעבור שבע דקות דאבור קיבל כדור מרודי ומול מארווין היץ לא התבלבל ושלח כדור לפינה השמאלית ופנימה. בדקה ה-52 איהייס בבו הגיע ראשון לריבאונד והפך את התוצאה. בדקה ה-58 דורטמונד חשבה שהשוותה עם שער של ארלינג הולאנד מקרוב, ה-VAR התערב ופסל בגלל נבדל. תשע דקות לסיום, כאשר דאבור שכב פצוע על הדשא, הולאנד דהר עד השער והשווה.
5 צפייה בגלריה
דאבור חוגג
דאבור חוגג
שני כובשי השערים של הופנהיים חוגגים
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
דאבור חוגג
דאבור חוגג
החברים מברכים את דאבור
(צילום: EPA)
התיקו (אחרי שני הפסדים רצופים) העלה את הופנהיים למקום ה-12, כאשר עבור דורטמונד מדובר במשחק רביעי בחמשת האחרונים שבו היא לא מצליחה לנצח והיא ממשיכה להתרחק מהצמרת.
כרגע היא במקום השישי, 15 נקודות מתחת למוליכה באיירן ומה שנראה רלוונטי יותר - חמש מתחת למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, ועם משחק עודף על וולפסבורג שנמצאת שם.
5 צפייה בגלריה
שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים
(צילום: EPA)
דרמה ענקית הייתה במשחק בין לברקוזן למיינץ, שם הקבוצה של פטר בוס כבר הוליכה 0:2 עד הדקה ה-85, אבל איבדה את היתרון וסיימה ב-2:2. לוקאס אלאריו כבש את הראשון בדקה ה-14 אחרי בישול של מוסא דיאבי. מרטין שיק הכפיל את התוצאה בדקה ה-84, אבל בדקה ה-89 רוברט נסטה גלאצל צימק ובתוך תוספת הזמן קווין שטוגר האוסטרי השווה אחרי הרחקה לא טובה.
5 צפייה בגלריה
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים. מוקדם מדי
(צילום: AFP)
גם שטוטגרט ירדה מאוכזבת אחרי שהובילה עד שלב מאוחר מול הרטה ברלין וסיימה ב-1:1. השער של סשה קלאגיץ' בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נפסל בגלל נבדל מוקדם במהלך, אבל אז ה-VAR התערב ואחרי מבט נוסף השופט החליט שמדובר בשער חוקי. בדקה ה-82 לוקה נץ מחק את היתרון הזה וקבע חלוקת נקודות.
5 צפייה בגלריה
שחקני שטוטגרט חוגגים
שחקני שטוטגרט חוגגים
שחקני שטוטגרט חוגגים. גם הם איבדו את היתרון
(צילום: Getty Images)
ורדר ברמן ופרייבורג סיימו ב-0:0.