במקום חגיגות, אדינסון קבאני מככב דווקא עם כותרות שליליות. החלוץ האורוגוואי כבש אתמול (א') צמד בניצחון 2:3 של מנצ'סטר יונייטד על סאות'המפטון וגם הוסיף בישול, אבל כלי התקשורת באנגליה התעסקו היום בעניינים אחרים שקשורים בו.
על פי הדיווח, "אל מטאדור" עשוי לעמוד לדין ולספוג השעיה משלושה משחקים בגלל ציוץ גזעני. אחד הגולשים כתב לו "ככה אני אוהב אותך, מטאדור". קבאני השיב לו "gracias, negrito" (תודה שחרחר) וכעת חוקרת ההתאחדות האנגלית את המקרה.
1 צפייה בגלריה
קבאני חוגג
קבאני חוגג
במקום לחגוג, קבאני יתעסק בהעמדה לדין
(צילום: AP)
לאחר שהבין כי חולל סערה מחק קבאני (33) את הציוץ שלו. באנגליה הזכירו כי שותפו של קבאני להתקפת נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס, הורחק משמונה משחקים ב-2011 בעת ששיחק בליברפול והשתמש באותה המילה כאשר התעמת עם פטריס אברה, אז שחקנה של מנצ'סטר יונייטד.
ההתאחדות האנגלית הודיעה בחודשים האחרונים לקבוצות על החמרה במדיניות ובענישה כלפי גורמים שישתמשו בביטויים גזעניים. העונש על כך צפוי להיות הרחקה משלושה משחקים לפחות. הדיון בנושא אמור להתקיים בבית הדין של ההתאחדות ב-21 בדצמבר ועד יום שני הקרוב אמור להתפרסם כתב האישום.
במנצ'סטר יונייטד סירבו להגיב על הדיווחים, אבל ב"סאן" נכתב כי במועדון טענו שהדברים של קבאני נכתבו בהקשר של הבעת חיבה כלפי אותו אוהד. יחד עם זאת, ראשי השדים האדומים מאמינים שלהבא יהיה קבאני מודע למשמעות של השימוש בביטוי הנפוץ, אשר עלול להתפרש בצורה שגויה.