הקאמבק של זלאטן איברהימוביץ' לנבחרת שבדיה המשיך אתמול (ראשון) עם ניצחון נוסף, הפעם 0:3 על קוסובו, במהלכו בישל החלוץ הוותיק שני שערים. השבדי התייחס לנושא בסיום המשחק: "דיברתי עם החברים לקבוצה ואמרתי להם שאני כבר לא צריך להבקיע. אני אעזור להם להבקיע בעצמם ולהתקרב לשיא השערים שלי".
חלוץ מילאן שבישל גם ב-0:1 על גאורגיה במחזור הפתיחה הוסיף: "הרגשתי טוב יותר. כמו שאמרתי כבר בעבר, ככל שהזמן יחלוף, אני אשתפר. הגענו להרבה מצבים שתקפנו כמו שצריך".
3 צפייה בגלריה
שבדיה
שבדיה
חגיגה בצהוב. נבחרת שבדיה
(צילום: EPA)
וכמו שאתם מכירים את זלאטן, אי אפשר בלי איזה עקיצה שתעורר הדים. הפעם הוא סגר חשבון עם מבקריו ובמיוחד עם אגדת ההוקי השבדית, בורי סלמינג, שאמר בראיון במדינתו כי הוא לא אוהב את הסגנון של זלאטן, ברגע שהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה והוסיף: "זה שאתה הטוב ביותר לא אומר שמותר לך לעשות הכל".
כעת כאמור הגיעה התשובה: "בשבדיה ישר מנתחים את ההבעות ובכלל את ההתנהגות שלי כמשהו שלילי. באיטליה זה שונה לגמרי, בגלל שתנועות כאלו לא מתפרשות ישר כמשהו שלילי. צריך להבין שזו הדרך שלי להיות תומך וחיובי".
3 צפייה בגלריה
זלאטן בועט
זלאטן בועט
זלאטן בועט
(צילום: AP)
איברהימוביץ' הוסיף: "שמעתי שסלמינג פתח את הפה שלו ודיבר על ההתנהגות שלי על המגרש. אם אתה לא מכיר מישהו עדיף שלא תתייחס אליו. שהוא ידאג להתנהגות שלו ואני לשלי".
שבדיה מדורגת במקום הראשון בבית 2 עם 6 נקודות ומקדימה את ספרד שהשיגה 4 נקודות עד כה. יוון, גאורגיה וקוסובו נועלות את הבית.

לבנדובסקי נפצע, בבאיירן מינכן מודאגים

פולין רשמה 0:3 צפוי על אנדורה החלשה, והכותרת מהמשחק הגיעה מכיוון רוברט לבנדובסקי, שנפצע בברכו במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-63. מאמן הנבחרת פאולו סוזה, התייחס למצבו בסיום המשחק כשאמר: "הוא הרגיש כאבים וייבדק".
בבדיקה כזו שנערכה הבוקר התברר כי הוא סובל מפגיעה ברצועה בברכו וצפוי להיעדר בין חמישה ל-10 ימים. הוא כמובן לא יכלל בסגל הפולנים למפגש מול אנגליה בלונדון ביום רביעי הקרוב. עד החילוף אגב, הוא הספיק להבקיע צמד.
3 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
לבנדובסקי. כאב ראש לבאיירן מינכן
(צילום: רויטרס)
לבנדובסקי יחזור כעת לגרמניה להמשך טיפול רפואי בבאיירן מינכן. לקבוצתו מצפים משחקים קריטיים בתקופה הקרובה. ראשית מול לייפציג בליגה בשבת הקרובה, משחק אליו הוא נמצא בספק גדול ולאחר מכן מול פ.ס.ז' ברבע גמר ליגת האלופות בעוד תשעה ימים (7 באפריל).