רק בשבת האחרונה פוטר ולדימיר איביץ' מווטפורד, שעות בודדות לאחר ההפסד 2:0 להאדרספילד. ככל שעובר הזמן נראה שהסרבי שהגיע לקבוצה האנגלית באוגוסט - לא הצליח להתחבב בלשון המעטה על השחקנים ואנשי המועדון, שהעזיבו אותו למרות שרק לפני זמן קצר נבחר למאמן החודש בליגה.
כוכב הקבוצה, טרוי דיני, שהיחסים הרעועים עמו היו הבסיס למשבר של המאמן וככל הנראה גם חלק נכבד מהסיבות לכך שפוטר. דיני לא שותף בהפסד האחרון וכשאיביץ' נשאל על כך ענה שזה בגלל "סיבות משמעתיות".
4 צפייה בגלריה
טרוי דיני
טרוי דיני
מערכת יחסים מסובכת. טרוי דיני
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' עם תואר מאמן החודש
(צילום: הטוויטר של הצ'מפיונשיפ)
"התאמנתי בשישי כרגיל, יצאנו לדרך, אמרו לי שאני חלק מהקבוצה. אם אני משקר בעניין הזה, לא אעבוד עוד יום אחד, בחיי", אמר דיני הבוקר (שני) בתוכנית רדיו באנגליה. "בהמשך היום הבנתי שאני לא משחק, זה לא שימח אותי אבל לא עשיתי עניין. כשקיבלתי מסאז' המאמן ביקש לדבר איתי, אז אמרתי לו שאני מסיים עוד 10 דקות ואגיע. כשבאתי לפגוש אותו לא דיברנו על שום דבר מיוחד, אבל אז נשארתי על הספסל כל המשחק, הוא אפילו לא העלה אותי להתחמם".
כשנשאל דיני האם הוא מופתע שאיביץ' טען כי ביצע עבירת משמעת, אמר החלוץ שהדבר היחיד שיכול להיות קשור לכך איכשהו זה סיפור המסאז'. בנוסף, באנגליה דיווחו שהמאמן לא אהב את העובדה שבמהלך משחק עם ברנטפורד השחקן כינס את חבריו במחצית לנאום מוטיביציה, מה שגרם לסרבי לא לחוש בנוח.
4 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
בגלל מסאז'?
(צילום: gettimages)
4 צפייה בגלריה
טרוי דיני
טרוי דיני
המועדון בחר בצד שלו
(צילום: רויטרס)
בעמוד הטוויטר הרשמי של המועדון פרסמו מסר ברור מהמנכ"ל סקוט דוקסברי, שתומך באופן גורף בדיני: "אף אחד לא מטיל ספק ברמת המקצועיות של טרוי דיני. הוא מודה כשההתנהגות שלו לא ראויה, ואנחנו שמחים לומר שזה לא המקרה. לא נשקע מזה, וטרוי, כקפטן המועדון, יהיה שחקן מרכזי בהשגת המטרות שלנו העונה".