ריאל מדריד רשמה אמש (רביעי) ניצחון 0:1 על אטאלנטה בחוץ והשיגה מקדמה יפה לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות. כוכב המשחק של הבלאנקוס היה פרלאן מנדי, שסחט כרטיס אדום מרמו פרוילר וגם הבקיע את שער הניצחון. ב"מארקה" הלכו בכותרות על "טרמנדי", על משקל המילה tremendous, ופרגנו כמובן למגן השמאלי.
"המהלך שהוביל לשער היה מתוכנן, אבל לא מנדי היה אמור לבעוט", גילה זינדין זידאן בסיום. "הדבר החשוב ביותר הוא התוצאה". על החיסרון בסגל, הוסיף המאמן: "זו לא בעיה כי בסופו של דבר כבשנו ולא ספגנו".
3 צפייה בגלריה
מנדי מבקיע
מנדי מבקיע
מנדי מבקיע
(צילום: AFP)
נאצ'ו דיבר גם כן: "אמנם הבקענו רק שער אחד, אבל הפקנו תועלת רבה ממה שהקבוצה עשתה פה. גם ב-10 שחקנים שיחקנו מול יריבה קשה. אם נשמור על רשת נקייה, בדרך כלל גם נצליח להבקיע".
בצד של אטאלנטה, זעמו כמובן על השיפוט והמאמן ג'אן פיירו גספריני היה נחרץ: "המשחק פשוט נהרס. בעונה שעברה אחרי בלגן שלם עשו סדר בעניין נגיעות היד. עכשיו יש ניסיון למנוע כל סוג של מגע ואם זה ימשיך ככה מדובר בהתאבדות עבור הכדורגל. שופטים שלא מבינים כדורגל צריכים לחפש מקצוע אחר. לא צריך להיות מדען טילים או מהנדס בנאס"א כדי להבין את העניין הזה".
3 צפייה בגלריה
גספריני על הקוים
גספריני על הקוים
גספריני על הקוים
(צילום: EPA)
רפאל טולוי המשיך באותה גישה: "לא היה שם אדום. הכדור לא היה בכלל בדרך לשער וכריסטיאן רומרו עוד היה בסביבה. ב-10 שחקנים הכל היה קשה יותר".

סיטי בדרך לרבע הגמר

מי שנמצאת בדרך הבטוחה לרבע הגמר היא מנצ'סטר סיטי, שחזרה מגרמניה עם 0:2 על מנשנגלדבאך. פפ גווארדיולה דיבר בסיום המשחק: "שלטנו במשחק, אבל לא היינו חדים מספיק מול השער וזה משהו שנצטרך לשפר. בליגת האלופות חייבים לדעת לנצל הזדמנויות".
3 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי. כושר שיא
(צילום: AP)
הספרדי גם התייחס לסיכויי הזכייה של קבוצתו: "כשאני רואה את באיירן מינכן, אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. אם אנשים חושבים שאנחנו מועמדים לזכייה נצטרך לקבל זאת, אבל בסופו של דבר מדובר בקבוצה שהעפילה פעם אחת לחצי הגמר".
סיטי שמרה על רשת נקייה ב-13 מתוך 19 משחקיה האחרונים ופפ פרגן: "כולם מעורבים בזה. כדורגל הוא לא רק הגנה והתקפה, אלא הכל ביחד".