אדינסון קבאני יחתום במנצ'סטר יונייטד ויחזק את הסגל של אולה גונאר סולשיאר, כך טוענים כל הדיווחים באנגליה. החלוץ (33) שעזב את פריז סן ז'רמן בסיום העונה כשחקן חופשי, חיפש אתגר חדש בקריירה בשבועות האחרונים, ונראה שהוא מצא אותו באולד טראפורד.
קבאני צפוי לחתום לשנתיים ולהרוויח כ-10 מיליון אירו לעונה. חתימתו ביונייטד תלויה בבדיקות הרפואיות שיעבור במהלך היום (ראשון).
1 צפייה בגלריה
דן אקסל זגאדו מול אדינסון קבאני
דן אקסל זגאדו מול אדינסון קבאני
חיזוק נהדר להתקפה. קבאני
(צילום: getty images)
העיכוב העיקרי בעסקה, והסיבה בגללה בנפיקה ליסבון ואתלטיקו מדריד ויתרו על שירותיו הייתה הדרישה של סוכניו לעמלות גבוהות במיוחד (כ-10 מיליון אירו). יונייטד, כך על פי הדיווחים, תשלם מעט פחות מכך, אך סכום כזה שאתלטיקו ובנפיקה לא היו מוכנות לדבר עליו אפילו.
החלוץ הוותיק שיחק במדי פ.ס.ז' בשבע השנים האחרונות, אחרי שנרכש מנאפולי. הוא כבש 200 שערים ובישל 43 נוספים ב-301 הופעות. רשימת התארים שלו במועדון כוללת שש אליפויות, ארבעה גביעים, חמישה גביעי ליגה, ופעמיים זכה בתואר מלך השערים של הליגה הצרפתית.
עד כה יונייטד הייתה שקטה בגזרת ההעברות והסתפקה ברכישתו של הקשר ההולנדי דוני ואן דה בייק (39 מיליון אירו), אך עדיין מחפשת שחקן נוסף להתקפה. האפשרות הראשונית שלה הייתה ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד ואף ניסתה לרכוש מברצלונה את עוסמאן דמבלה, שצפוי בסופו של דבר להישאר בקבוצתו.