ג'ורדי קרויף החליט להתפטר מתפקידו כמאמן נבחרת אקוודור, חצי שנה לאחר שמונה, כך נטען בתקשורת המקומית. על פי הדיווח, ההולנדי יסיים את הקדנציה שלו באופן מיידי והעניין יהפוך לרשמי מחר (שני).
הנתון המדהים בכל העניין הוא שבחצי השנה שלו "בתפקיד", קרויף לא עמד על הקווים אפילו פעם אחת, בעיקר כי ברוב התקופה (מאז חודש מרץ) הכדורגל הבינלאומי מושבת לחלוטין בשל נגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
עוזב בלי שניהל אפילו משחק אחד. ג'ורדי קרויף
(צילום: AP)
נראה שהמטרה של קרויף היא לחבור לצ'אבי, שאמור להתמנות כמאמן הבא של ברצלונה על חשבונו של קיקה סטיין. כרגע הדיווחים מדברים על טווח זמן של כשנה, אך הכיסא של סטיין, שהחליף את ארנסטו ואלוורדה בחודש ינואר האחרון, מתנדנד כבר זמן רב, בטח לאחר ההפסד הביתי המשפיל לאוסאסונה.
נראה, לפחות אם להאמין לדיווחים באקוודור, שהעזיבה הפתאומית של קרויף היא לקראת מינוי שלו כמאמנה הזמני של בארסה במקומו של סטיין. נראה שהמטרה היא שההולנדי יעמוד על הקווים בעונה הבאה עד שצ'אבי אכן יגיע, אז הוא יעבור לעמדת המנהל הספורטיבי במועדון.
בינתיים, לקרויף יש בעיה אחרת עם ההתאחדות המקומית באקוודור. במקרה שהוא לא יחתום בחודש הקרוב בבארסה, הוא יאלץ לשלם פיצויים של 900 אלף דולר להתאחדות האקוודורית על העזיבה הפתאומית, אחרת הוא עשוי להיתבע על ידה.